Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 22, 2011

Wordless Wednesday





we've booked the tickets already. tak sabar nak tengok Edward Cullen. hohoho!


sedap!
masuk ketul yang ke-5, saya dah muak.
T_T


once was my favorite ikan.
sepanjang 24weeks ini pun selalu dipaksa untuk makan ikan ini.
tapi tadi, opismate makan ikan ni begitu saja sehingga menjilat jari membuatkan tekak saya kembang dan terus tak sedap badan. apekah??
bau satu opis okkei.
lepas ni tolonglah MIL & FIL, saya takmau lagi ikan ini.
T_T


erk? supposed 'wordless' kan? HAHA.

maternity check-up.
balik dari check-up this morning terus rasa tak best dan macam upset sikit. bukan sikit, banyak actually. :( huwahhhh! mintak yang tak baik itu semua dijauhkan. saya mahukan baby yang sihat macam baby lain. hati tak sedap. sedih. nak nangessss! even doctor cakap nothing have to worry about, saya masih worry. even this weekend will catch a movie, still, masih upset. saya nak shopping. coz shopping is always my soul therapy. cepatlah gaji. :( hmmmmmmm.



T_T

hari tidak selalunya cerah. that's true.


0 bebelan: