Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 10, 2011

Caffein, Baby & Baby Lagi

all goodness of coffee. itu tipu! kalau good kenapa tak boleh minum selalu?

malas dah nak kupas pasal caffein sebab dah pernah cerita pasal caffein. cuma masalah problem dia sekarang ni, payah beno nak lepaskan caffein pergi sepanjang tempoh 19weeks akan datang? sebab selama ini aku hari² pun mau. teh mau, kopi O (macam orang tua²), nescafe. dah immune sangat sampai tak boleh lepas². sehari wajib segelas/sebungkus.

untuk mengelakkan rasa bersalah ke atas bakal baby, aku pun paksa diri minum segelas Friso. demi keadilan, maka terpaksalah. sebab, nanti sampai opis, aku akan minum teh tarik, tak pun petangnya mesti nak nescafe ais. tu belum termasuk kalau pergi mabuk² dengan hubby lagi. kompem aku order 3-layer-tea.

memang tak baik untuk kesihatan, tapi at least aku dah minum segelas pagi & segelas malam untuk 'dia'. aku harap ia fair. harap² jugak baby paham ye? hmm.

fuhh! sekejap sangat masa berlalu. sekarang dah di week ke 21. 19 weeks left. macam mana this 5 months flied, macam tu jugak the other 19 weeks will. ouh, tacing kejap!

0 bebelan: