saya takda mood.
saya pening kepala.
saya mengantuk.
saya letih.
saya bosan.
saya takda selera nak makan.
saya suka mencekik jajan.
saya suka makan benda tak berkhasiat.
saya nak steamboat.
saya tak suka dah nak makan nasik.
nak masak nasik apetah lagi.
saya tak suka bau nasik goreng.
saya dah benci dengan sambal tumis.
saya gila tomyam.
saya tak suka dah makan oily food.
saya tak suka kari!
saya suka Nescafe.
saya addicted.
boss marah kenapa minum Nescafe (sebboks je).
saya nak bercuti dengan parents saya macam dulu-dulu.
saya nak jalan-jalan dengan dorang macam dulu-dulu.
saya nak merantau ke Perak semata-mata nak makan nasik kandar Anverdeen, macam dulu lagi.
saya nak mama saya.
saya nak ayah saya.
saya nak adik saya.
saya nak arwah kucing saya.
saya nak Boo. grrrr!!
saya nak jumsuit yang muat untuk wanita mengandung.
saya nak sandal yang tahan lama.
saya nak orang supply barang make-up setiap bulan.
saya nak ada 'stokis' susu Friso dalam rumah ni.
saya nak orang bagi hadiah.
saya nak hadiahhhh!!!
saya nak pergi Bandung.
saya nak pergi kerja.
nak kerja sampai petang.
masa kerja sekarang adalah sangat seronok.
sayang dengan boss (wekk!).
saya nak berehat saja sepanjang weekend.
saya tak suka dengan rasa tak sedap badan ni.
saya tak suka mual-mual ni.
makan salah tak makan lagila salah.
saya nak tido.
hmm.
eh kejap! nak makan tomyam lah. slurpppppppp!
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment