Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, July 2, 2011

Today

today is weekend.
sekian.

eh, mengada lak dia. HAHA. esok dah nak balik Penang, seminggu ok. aku akan meninggalkan darling tersayang kat sini terkapai-kapai. sape nak buat breakfast dia ni? minuman? oh no! tapi nak jugak balik Penang, sebab lepas ni, I will be very busy. busy body memang dah sering sangat dah. this is real busy. weekend pun kena kerja. jadi dah ada kelapangan ni aku mesti balik, dan yang penting, restu suami tercinta. dia bagi balik, so what?? HAHAHA.

so today, the only day yang tinggal, kitorang nak pergi menonton Super 8 dekat IOI Mall. sape-sape nak pergi jum-jum. kakaka. macam dah lama je cite ni. niat hati nak tengok Transformers, tapi korang pun tahu kan keadaan semasa. tiket full ok. fullhouse. kalau tak tahu, tak tahulah aku. demi memenuhi niat menonton wayang tersebut, asal boleh je, Super 8 pun jadilah. T_T next time je la. donlot. free. hmm.

esok bus pukul 2 pm. sape-sape nak naik bus esok jumlah. pukul 2, tempat biasa ok. lalalala~

erm, malam ni nak berjimba sampai lebam lah. kebetulan semalam gaji. ngahaha. nak balik lewat malam. nak makan kenyang-kenyang and nak balik tido sampai subuh. huu, gonna miss my husband. :(


p/s : cannot wait. huu. eh-eh, someone is getting pregnant. for the 2nd time ok. me?? huhuhu. bulum lagi. Tuhan suh jimba-jimba sampai puas dulu. ;p

0 bebelan: