huh. sape kaya boleh la beli. kalau lah aku kaya. dah lama aku beli. tapi benda ni baru lagi. HAHA.
http://blogserius.blogspot.com/2011/06/serius-cool-demo-antaramuka-dan-fungsi.html
after read this, rasa nak hempuk-hempuk je henpon cabuk aku SE w595 yang macam hampagas ni. mula-mula satu button je tak boleh guna. sekali macam wabak taun lak dia melarat ke button yang lain. last-last aku reverse osmosis ke masa lampau dengan hanya menggunakan SE z610i yang aku pernha bercita-cita nak hempuk ke dinding bila dia gagal men-detect sebarang missed calls. balik-balik aku cari dia. memang RO lah macam ni.
tapi tunggu lah bila aku dah kaya, dah tak tahu nak buat apa dengan duit, aku beli seketul warna pink Nokia N9 ni. hmm, sementara itu. gunalah yang cabuk ni, pun pink jugak. T_T
jeles OK tengok husband gila canggih pakai HTC. men game, online, facebook sume thru phone canggih dia. aku ni? melangut sampai lenguh tengkuk ngadap PC. T_T
hmm. dah, dah. solat.
p/s : erk, esok nak masak ape untuk breakfast hubby ek? hmm, hari-hari pun pening. :(
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment