Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 23, 2011

Quick Update

semalam 23hb Jun aku telah menghadirkan diri untuk dua temuduga sekaligus. kebetulan esok je ada cuti jadi semua interview pun aku sumbatkan dalam satu hari. suka suka hati aku je, patutnye peng-interview tu yang set kan time. huhu. jam 10 pagi I am supposed to be interviewed dah, tp time tu baru terhegeh-hegeh cari tempat interview. ayoh. time tu nak megren dah sebab dapat rasa naluri ketipisan chances tu. tapi Allah Maha Kaya. 10.30am dia suh isi borang, then dah setel dia tanya ok ke tak gaji yang dia offer terus dia pick aku. wahh. tak payah tunjuk resume & certificates ok. kalau semua interview canggih camni kan senang. ;p so this 11th July, aku akan bekerja secara full-time. yahoooo! saja nak masuk 11hb sebab 1hb July nak balik Penang. kalau tak balik sekarang entah bila la boleh balik kan? dan kali ni balik secara solo. akan meninggalkan 'beliau' selama seminggu dan berbujanganlah kamu sampai lebam. kakakaka.

the next interview aku cam takde mood dah sebab aku tunggu dari pukul 11am sampai 2pm dia tak masuk-masuk lagi interview aku. tak cukup dengan itu dia suh aku type surat 2-3 helai siap translation macamlah aku takde keje lain. kul 3pm dia masuk interview dan memberi kata-kata pujian bahawa dia sesungguhnya sangat kagum aku boleh setelkan keje yang dia suruh buat tu dengan jayanya, sebab ada candidates yang dah blah dulu sebelum sempat siapkan the 1st typing lagi. hakikatnya, aku pun macam dorang jugak pada mulanya cuma aku pikir tak baik buat khianat kat orang kan. HAHA.

ini sebagai ambik syarat je sebab aku dah accept previous interview. tapi kalau dia offer aku better salary, aku kena pikir dua kali lah. hmmp! ;p

eh, lepas tu pergi Guardian kat Giant Kelana Jaya. baru noticed la ada booth simplysiti kat dalam tu. adoi. aku dah rambang mata. poket kering neh, kalau tak dah rembat dah benda-benda alah tu. tunggu la gaji kang aaaaaa. tapi nak pergi booth kat Penang. sebab kat sini melampau-lampau harga dia.

ok. chow.

p/s : have a bless exciting Jumuah ye kenkawan. :))

0 bebelan: