Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, July 18, 2011

19-7-11

today dah dapat susu. hee, target nak beli bila dapat gaji, tapi husband murah hati pulak. hmm, ni tayang dia lebih ni. ;p lepas ni dapat gaji wajib pergi cari sandal. aku tak boleh pakai heels lagi dah. ouh sedih. last month, ade inta-intai buku macam diari, untuk ibu mengandung, mengikut cara Islam. aku harap aku sempat beli sebab booth buku tu akan tutup on 30 July. adui, mintak-mintakla sempat. nak beli aritu macam tak kena tempat je. T_T wuu.

T_T err, saya mengidap sembelit. perut berangin. tapi alhamdulillah. selesai sehari berpuasa. tinggal satu hari lagi. aaa, cepatlaaa setel hutang. huuu.

sekian.


p/s : hmm, susu Friso sangat sedap. huhuhuu. aku harap aku tak muak minum susu-susu ni. sebab cepat sangat bosan dengan susu. dulu yer-yer nak minum Anlene, konon nak buat persediaan, taknak membongkok bila dah tua nanti. last-last mengeras gitu je susu tu. HAHA. samelah si suami pun. ;p

4 bebelan:

nurulizzahz said...

weiii.. anlene ak pn keras macam tue jek.. haha.. ntah dh berketui ke apa tah.. klu kotak laju la minum.. pemalas sungguh ak.. haha..

Jaslin Jamaludin said...

hahhaa, kompem keras, dekat setahun dah kot. excited nak minum konon kan. ;p

yang kotak punye mahai aa. isk! actually unt pregnant, minum susu ape pun takpe kan? tak semestinya friso, anmum, enfamama, mamil. kan?

nurulizzahz said...

haah.. yelah.. tp susu special 4 pregnant tue calcium, folic acid n kndungan lain tue dlm kuantiti utk 2 org la... kottttttttt.. haha..

Jaslin Jamaludin said...

kotttt eh? hahahaha.. takpe, aku bedal je. ;p