Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, May 15, 2011

Film Review : Thor

erh, I watched it last Saturday and I found it, wow!! it's awesome. I love it at the first place. serious best guys. sampai malam ni masih terbayang-bayang wajah Thor Odinnson tersebut. hmm. blablabla.

mase mula-mula masuk cinema, dan dah mula memanaskan seat, rase macam was-was jugak takut tak best. but, I am sure. our choice will never disappointing us, and that's true! mostly memang true lah, sebab tak pernah menyesal turun panggung dengan si suami sampai pagi buta bila filem yang ditonton gila best sampai request-request dekat husband, tolonglah download cerita ni. :( hmm. membebel tak sudah.

Thor. serious best. mula-mula start lagi dah best. sound effect, sume best. even ada Abang Thor dengan Natalie Portman je yang aku tengok cam attractive, namun, tetap best. sampai abes pun masih best. sampai kalau boleh taknak balik dan nak tunggu kalau-kalau lepas tamat and ada appreciations kat bawah sekali tu, nak tunggu. mane la tau, kalau-kalau tetiba ada sambungan sikittt lagi cerita tu. HAHAH. tapi frust. takda pun sambungan. :( ingatkan Thor kembali kepada Jane. hmm.

ok, sila ingat kembali. berapa kali aku mention perkataan 'best' kat atas tu? kalau lebih dari dua maknanya memang best la. HAHA.

sape-sape belum tengok pergilah tengok. takyah kalut-kalut nak tengok Nur Kasih. saje nak menghasut sebab aku dah kurang napsu dengan malay film. tapi dulu, sumpah aku benci cerita omputeh. isk! apelah nasib dipukau si suami. :(

eh, dah jam 10. rase macam perlu tido. tapi sok pagi kompem bangun kul 9. jadi, tido pukul 12 pun takde masalah rasenye. janji cukup 8 jam. ceh ceh. so tonight, only me and you blog. love love love. :)

aku buka entry lain lah sebab ni macam dah terpesong dari tajuk cerita ni. hmm.

sekian.

p/s : Thor hensem. macam kagum. pandai betul dorang cari actor zaman kecik dengan zaman dewasa yang hampir seiras. oh, Thor. eh, ape nama sebenar ko eh Thor? hmm.

0 bebelan: