ngee. lenkali kita berceloteh-loteh lagi yee. tetiba macam sleepy pulak. tapi nak kena minum Nescafe dulu. macam wajib je. hmm. insyaallah, ade masa aku update lagi. actually aku nak tumpang gembira ni. so far dah dua orang member aku pregnant. aku tak iri hati pun. cuma cemburu atau dalam kata lain jealous je. seronoknye mereka. hopefully next month turn aku pulak. every month pun aku mengharapkan benda yang sama. sebenarnya aku tak kisah pun kalau lambat. sejak dua menjak ni je la tetiba macam tak kisah. boleh terima, kalau ada ada, kalau takda takda la. aku terima. tapi semalam, si husband tiba-tiba tanya (dengan suara yang kalau dengar lagi sekali ni sumpah melting aku. HAHAHA.), 'bile kite nak ade baby yang?'. err, aku tersentap di situ. first, sebab first time nampak kesungguhan dia nak ber-baby. sebab sebelum ni dia ikut je, kalau ada ada, takda cuba lagi. tapi this time, lain pulak. second, sebab macam takut kalau tiba-tiba memang akan mengambil masa yang lama untuk pregnant. sungguh aku taknak jadi macam tu. nauzubillah. taknak-taknak. aku macam pelik jugak kadang-kadang. orang yang berzina, senang je nak dapat baby. kami yang halal ni, payah pulak nak dapat. maybe ada hikmahNya. maybe dorang senang dapat supaya gejala zina dorang tu cepat-cepat terbongkar, and maybe kitorang tak dapat-dapat lagi sebab nak bagi kitorang honeymoon sampai lebam. ye tak, ye tak?? hoho. yess! aku dah berjaya mensedapkan hati aku. OK. baik aku pergi tido. kalau aku tak tido kang aku menjelajah FB orang, blog orang yang ber-baby. kang aku lagi jealous. It can't be. nanti muka I berkedut, suami I lari. no no noooo.
sekian.
p/s : setiap bulan kalau failed, memang tak sabar-sabar nak cuba and tunggu lagi result dia. hmm! macam best pulak. HAHA.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






4 bebelan:
leen, sabar la.jangan fikir sangat..rezeki tu ttp ada.cepat dan lambat je.chill k
thanks sis. bila ada yg buat leen positive, leen pikir positive. kalau takde benda nak pikir, memang leen suka pikir yg negative je. huk2. maceh sis. aminnn. harap2 ade untuk leen. :)
setiap bulan penuh debaran..bulan ni debaran lan xhabis lagi...
sabar lan. banyakkk mase lagi. kita cuba!! ;p
Post a Comment