Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 10, 2011

Ooo..

indahnya hidup di Penang bersama family tercinta. rasa macam heaven. taknak balik ke PJ lagi. boley?
hiks!


assalamualaikum.

sudah aku jangka. nombo tersebut adalah nombo dari agensi pekerjaan. Kurnia Insurance. hoho! lupe plak. that day memang ada apply job kat situ. sebagai clerk saja dan InsyaAllah Khamis ni akan menghadirkan diri untuk sesi interview. sesi yang aku paling malas dan gerun gila nak attend. pfft! malam sebelum interview tu for sure memang takkan dapat tido. uwahhhh! nebes nih nebess. aku malas la nak berharap sangat. nanti akan attend saja, dapat ok, tak dapat pun ok. kalau tak dapat tu maybe sebab takda pengalaman banyak dalam clerical jobs. takpe. HAHA. kalau takde, alamatnya akan bertapa lagi kat umah. oh.tidak.com. biarpun macam sedih nak tinggal mak kat rumah sensorang, tapi lama-lama dalam rumah melakukan kerja yang sama, aku pon bosan juga. tapi perkara yang sama mungkin jugak berlaku bila aku dah keje nanti. akan bosan melakukan kerja yang sama kat opis. tapi tu len cite.tu pun kalau dapatlah kann. memang taknak berharap sangat pun. hmm. hukhukhuk!

sekarang jam 11.30 am. kepala pening. macam nak migrain. tapi selalu kalau gelabah ke, tension, marah, panas ke apa memang selalu migrain. huhu. petang ni ayah keje. jadi aku dengan hubby ada banyak chance untuk berdua-duaan. ceh ceh. semalam tido dalam bilik pengantin 3 bulan lepas rasa macam baru first night bersama je. ops! rindu-rindu-rindu. HAHA. mujurlah suamiku masih insan yang sama macam mula-mula kenal dulu. syukur alhamdulillah. hmm, sekejap. pergi tandas.

...

petang ini jam 3 Insyaallah akan ke Sg Petani, Kedah. nak melawat opah. dia rindu aku kata dia. ceh ceh. cucu kesayangan lah katakan. ehem! esok pun nak ke Sg Petani lagi. rajin betullah nak ke sana dua tiga kali kan. tapi esok kenduri kakak pada pengapit aku dulu. jadi, wajib pergi. disebabkan esok hubby yang nak drive ke sana, jadi today aku yang willingly nak drive pergi tengok opah. sangat thrill. sebab aku masih bergemuruh nak pegang steering. oh.tidak.com. tapi jalan nak ke sana aku tahu. mudah-mudahan takda masalah. muahaha. kena mintak hubby mengucap panjang sebelum aku drive nanti. ayooo.

...

eh, tadi ayah pesan. suh masak nasik 2 pot, dan masaklah apa-apa guna apa yang ada dalam fridge tu. ewah, ni yang rasa nak tunjuk skill newbie nih. nak masak masak lemak ketam lah. kehkeh. tapi takut dorang fobia lak nak makan masakan ketam dari aku. sebab dulu pernah buat sup ketam untuk ayah time dia demam. aku lupa nak buang cengkerang dia so benda kecik tu dah jadi bahan untuk dorang gelakkan aku. hmm! tapi sekarang aku dah pandai kopek ketam ok. HAHA.

...

sorrylah entry kali ni banyak sangat cerita tergantung-gantung. al-maklumlah, menaip sambil takut-takut hubby datang secara tiba-tiba. nanti dia ketawakan aku. aku malu tahu. adoyaii.

...

nak pergi memasaklah, then nak settle-kan laundry yang dari pukul 9.30 tadi tak siap-siap lagi. asyik ber-FB je kerja aku. sekarang masa untuk berdua-duaan. ceh ceh.



sekian.

p/s : nak pergi berjalan round Penang, kesian pulak kat hubby dapat bini yang tak tahu jalan ni. buta jalan ok. susah betul nak ingat jalan. semalam jalan nak balik rumah pun jenuh tanye ayah. teruk punya warganegeri!! pfft!

0 bebelan: