salam tengah hari atau pagi buat aku. sebab kul 11.30 baru tahu nak celik mata. punyalah mengantuk, tak tahu kenapa. tapi sekarang kan musim hujan. jadi rasanya cuaca yang buat aku mengantuk. ceh ceh.
semalam untuk dinner telah masak asam pedas ikan cencaru. hmm, sedap. boleh tak puji diri sendiri? HAHAHA. dah kenyang dengan nasik & asam pedas tu, boleh pulak ajak hubby pergi mabuk-mabuk (minum-minum) kat mamak. pas solat Isyak aku pun siap dan tiba-tiba tak jadi pergi mamak. T_T am craving for teh tarik ok, selain jeles sebab malam esok and malam lusa dia nak mabuk-mabuk bersama rakan taulan dia. aku?? rakan taulan pun takda. sobs. tapi tapi tapi, ada offer yang lebih lumayan. hubby ajak pergi Old Town lah. wahh, pucuk dicita ulam mendatang. boley? HAHAHA.
kami pergi yang dekat dengan area Damansara saja. kira the nearest dengan rumah lah compared dengan yang kat Bangsar tu quite jauh, tapi tak jauh sangatlah. sebab kalau jauh pun berbaloi-baloi. pfft!
sampai saja terus order minum. mula-mula niat nak minum-minum saja kan. tiba-tiba teringat Javanese Mee yang dulu tu. slurppp! tadi kan dah makan? tapi tu tadi, ni soal sekarang. mesti makan. lantas mengorder Supreme Javanese Mee. pastu tengok ada yang lain, Javanese Mee biasa saja, lebih murah. aku pun order. cancel yang Supreme tadi. hubby order roti bakar dengan Chicken Curry. minum lak aku macam biasa, dengan kopi lagi. Hazelnut White Coffee, memang takkan jemu sampai bila-bila I swear!! HAHA. hubby plak order Red Bean ape ntah. macam blended Red Bean, sedap gilos. macam ice-cream potong. wahhh.
see, bersepah menu. aku yang dah kenyang dengan nasik tadi pun boley nak sumbat semua menu di atas ok. pfft! sesambil menunggu order sampai. si gadis pun memulakan aksi-aksi









2 bebelan:
aura selepas kahwin sungguh berseri-seri. apa rahsia? ;p
cik ada atau bakal puan ada.
mana ada rahsia sangat pun. tapi yang leen tau dengan perangai budak2 leen ni, leen buat si hubby macam rakan gurau je. hari2 men geletek2. banyak gelak sangat tu yang macam ni kot. huu, sedey. macam tak matang je. ;p
Post a Comment