Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 23, 2011

Terharu-haru

salam.

masyaAllah. terujanya diri bila disayangi on blog je tengok-tengok ada follower lain lagi. sangat tak percaya even baru sekangkang kera, baru 64 follower aku dah terasa bagai nak kembang sebab ye, sangat sangat tak percaya. dulu ada 2 orang je follower aku tahu? sedih sedih sedih. tapi syukur alhamdulillah. ber-blogging boley mengeratkan silaturrahim. oyeah oyeahh! eh, si husband dah balik. kena off. wakakak.

terasa macam nak demanding dengan dia. esok lusa dan sabtu malam dia dah plan nak tinggal aku sorang-sorang kat rumah bertapa tunggu dia sedang dia sedap-sedap mabuk-mabuk teh tarik plus satay dengan member-member dia. jadi, esok nak mintak dia belanja teh tarik gelas besar. kalau tak cukup, mungkin akan tambah kerang bakar. hmm. delicious tuh. rasa macam nak pergi malam ini juga. pfft!

ok. si husband sedang mandi. pasni turn aku mandi lak. sian dia. balik-balik tengok bini belemoih gila tak mandi. yelah, aku kan letih. berpeluh-peluh memasak di dapur. sobs. macam orang lain tak masaklah pulak kann.

ok ok sudah. lagi panjang lak type. nanti-nanti free aku update lagi ok. tu pun kalau ade yang sudi nak membaca blog sekangkang kera aku yang satu ini. sobs lagi. pfft!


p/s : nak buat online bussiness. err, bila nak launching aa? HAHAHA.

0 bebelan: