Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, March 25, 2011

Para Jobless Sekalian

ehem.

layari laman sesawang ini untuk pre-register career fair tomorrow dekat PWTC.
marilah kita menamatkan riwayat 'penganggur' dalam hidup kita. sumpah aku sudah letih. HAHA.

actually career fair ni sudah bermula pun hari ini, sampai 27 mac (ahad) ni. tapi tapi tapi, tadi baru si hubby bagitau dengan lebih detail. hiks! nak harapkan aku huh, aku kan katak di bawah tempurung. T_T

terbuka kepada SPM holders, O Level holders, A Level holders, Fresh Graduates macam aku yakni tiada pengalaman atau ada la pengalaman setahun jagung dan sapa² lah yang tak bekerja tapi nak kerja. haish, nervous dah datang. HAHA.

OK.

sekian.



p/s : nasib hubby nak temankan, hilanglah sikit nervous di hati. hehee, chills!

0 bebelan: