ehem.
assalamualaikum.
jumpa lagi di entry ke berapa aku pun tak tau. 3 kot. hmm.
setakat ini walaupun macam ciput tapi syukur alhamdulillah.
HB earning : RM0.40 (macam 40 hengget gitew!)
Nuffnang earning : RM1.50 (macam 150 hengget ok)
haa, jangan gelak ok. HAHA. tapi tanpa sedar aku dah tergelak sorang-sorang dah ni. macam hape je la kan. lambat beno nak naik jadi RM1k.
aritu usha blog orang (orang pemes) wallamak!! RM1k plus plus ok. huwahh. dasat!
mudah-mudahan akan bertambah lah. tapi itupun takmau berharap. HUHU.
eh, tadi petang. tertido, before zuhur. but then telah bermimpi ngeri. kalau dari Allah, syukur Alhamdulillah, tapi kalau dari syaitan, mohon dilindungilah dari Allah. hmm.
sekian dulu wat hari ini. Insyaallah, Isnin depan kita jumpa lagi. weekend ni kompem-kompem lah hubby akan conquer PC kan. sobs. T_T ok ok ok. stop sekarang. sebab si hubby yang sedang duduk kat katil tengok aku macam tak puas hati je. yelah, tak dapat layan blog kegeramaran dia. HAHA.
p/s : tadi dinner sambal hati (hati lagi, huh!), kari ayam dan kubis goreng yang macam sedap. hee.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






1 bebelan:
leen, sis dh dpt rm10 earning nuffnang...hihi..
nnt leen mst dpt gak, rajin2 bw dan klik2 nuff org lain.org tu x tahu, tapi Tuhan tahu..Tuhan buka hati org lain klik nuff leen pulak
Post a Comment