wujud ke blurness dalam vocab? ayoo. HAHA.
assalamualaikum.
hmm, serious blur. suddenly feeling so small. rase kecik je diriku ini. they are gorgeous, smart, intelligent. wow! they're making me down down down lols. tapi macam entah ape-ape la pulak.
masing-masing kan ada kelebihan & kekurangan tersendiri. isk isk. takpa takpa abaikan.
memetik kata-kata kawan aku yang seorang itu.
"hanya family yang faham perasaan dan situasi kita. orang lain takda peduli pun. hidup mati ko atas kaki sendiri.".
yeah he's right. hell right!
and I found, mama & ayah understand me much. ): I just miss them. kalaulah dapat diputarkan masa. nak je menepek bawak ketiak mereka puas-puas. dulu kan masuk hostel,masuk UiTM. aku rasa tak puas lah. then tiba-tiba kawen. lagilah tak puas. sedih pulak tu. tak boleh suka-suka nak balik kampung sebab ada family yang nak dijaga. rasamacam nak bina satu rumah. boleh sumbat both families dalam rumah tu. hari-hari pun boleh jumpa. oh.tidak.com. sobs.
eh eh. malam ni final Raja Lawak eh? nasiblah badan. ada jugak hiburan.
eh eh. esok Sabtu eh? wah, best lah kan. ada hubby kat rumah. boleh attend kenduri. lupakan kesedihan-kesedihan ini. T_T
sekian.
p/s : nak tido sekejap boley? ):






0 bebelan:
Post a Comment