Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 17, 2011

Momento




























beliaulah yang romantis itu. T_T

sekarang ada kucen baru di rumah. BOO nama dia. dengan mama bukan main manja lagi. jeles lak aku kan. kalau aku marah dia, aku pulak yang dimarahi mama. sampai hati.




see, terserlah kemengadaan dia. huwaaaa!! dia takmau jinak dengan aku. tak macam NYANYAW aku yang romantis itu. panggil je terus datang. even takda habuan pun kalau dia datang. siap tunggu dekat gate lagi tiap kali aku kuar dari rumah. sangat loving. kalaulah dapat jumpa NYANYAW lagi. sedih mengenangkan saat dia mati dulu. 4 hari before wedding aku. sedih sangat. sobs.

sekian.

p/s : rindu dengan kemanjaan NYANYAW. macam baby tahu. ):

2 bebelan:

yuyu jannah said...

rindu kat nyanyaw eh...

Jaslin Jamaludin said...

rindu ya amat. adeh deh..