beliaulah yang romantis itu. T_T
sekarang ada kucen baru di rumah.
BOO nama dia. dengan mama bukan main manja lagi. jeles lak aku kan. kalau aku marah dia, aku pulak yang dimarahi mama. sampai hati.
see, terserlah kemengadaan dia. huwaaaa!! dia takmau jinak dengan aku. tak macam
NYANYAW aku yang romantis itu. panggil je terus datang.
even takda habuan pun kalau dia datang. siap tunggu dekat
gate lagi tiap kali aku kuar dari rumah. sangat
loving. kalaulah dapat jumpa
NYANYAW lagi. sedih mengenangkan saat dia mati dulu. 4 hari
before wedding aku. sedih sangat. sobs.
sekian.
p/s : rindu dengan kemanjaan
NYANYAW. macam
baby tahu. ):
2 bebelan:
rindu kat nyanyaw eh...
rindu ya amat. adeh deh..
Post a Comment