assalamualaikum.
korang semua buat ape weekend-weekend nih?
aku macam biasa. buat muka sepoloh sen dengan hubby, nak pinjam PC beliau yang mahal dan macam berguna ini.
I need guide lah. aku nak buat online business. tapi tak tau nak jual ape la pulak kan. tapi aku rasa aku berminant dalam jualan shawls & aksesori. sebab aku suka benda-benda itu. tapi tapi tapi. aku sangat sangat naive la bab-bab business online ni. takda sapa sudi bagi guide tahu. T_T
kalau ada yang sudi bantulah diriku ini. bukan apa. aku macam tak suka la buat kerja di bawah arahan orang. aku tak suka diperintah. dalam kata lain, makan gaji. tak suka, tak suka, tak suka! macam mana tu??
hopefully as soon as possible dapatlah aku cedok sedikit sebanyak info pasal ni. sebab tengok orang berbusiness online macam best je. pfft!
sekian.
p/s : ini serius. memang serius sangat nak buat online business. hmm.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






4 bebelan:
leen, b4 tu nk bg cadangan untuk comment blog ni.apakata kotak komen buat pop up window? jadi bila org nak komen snng.lepas komen boleh baca entri lain.bila mcm ni lepas komen org akan tekan butang pangkah.. leen, pegi dashboard-setting-posting.ada kat situ.kalau xnk pun xpe.
pasal online shopping.sis boleh share pape kalau nak tau tanye je
done. tq gtaw. :)
eh, sis boley guide ke? adeila.. leen memang zero, jadi nak tahu dari mula.. nanti leen tanye ok. arini mcm busy. adei.
kan bagus gini dear..snng.nnt lepas org komen , dia boleh baca next entri tanpa perlu tgu nk loading page baru mcm sebelum ni..
ok, no hal je.apa yang sis tahu, boleh je share
Post a Comment