Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 8, 2011

Smallville Season 10

hmm, ada clark kent. ada lois. dorang best! dulu takde kuasalah aku nak menonton cerita omputeh kan, tp sejak² kawen ni ada supplier muvie bagai, memang gila menonton aje. malam ni nak tengok Smallville lagik dengan hubby. tu pun kalau dia nak tengok. kadang² dia busy buat benda lain. yep, dia pon gatai nak berblog. hahaha. jangan marah sayang. mwahxx!


santek bukan? kalau heroin macam ugly betty sumpah aku tak tengok cite omputeh!

 
 wowowoooo, kacaks siott. hahaha. alamak, saya dah kawen suda. pfft!


0 bebelan: