nak kena pegi isi minyak motor, nak kena isi angin motor.
nak kena pegi Giant.
pegi Giant tak malas sangat sebab memang suka perabeh duit.
nak beli udang, plan² nak buat sambal udang.
tapi nak tanye hubby dulu. kang buat dia tak makan pulak, redung.
uhuk².
malasnye.
esok nak kena pegi sekolah budak kecik ni.
pfft!
malasnye nak masak blablabla.
semua dah malas ni. kenapa??
mungkin sbb badan lemau kot.
serius lemau.
nak pegi Guardian, beli supplement.
)8
semalam plan nak tengok Smallville, tapi kul 10 something dah tertido.
sedar² dah 12 lebih, hubby off PC.
dia sibuk kelebek blog dia.
amboi, sakan dia skng.
pagi pun bangun awal, tak tido² dah belek blog.
bagus². pencapaian yang amat memberangsangkan. heho!
ok lah. nak pakai syria. nak blah dah. sebelum aku bertambah malas.
)8
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






4 bebelan:
masak apa hr ni puan?
hehehe....jgn malas sgt...
malas malas tu ade makne tur..dah ade kot...kuang kuang kuang...:)
sis yuyu : tengah hari MIL cakap tak payah masak sbb dia dah ada nasik goreng. leen memang tak makan siang. jadi selamat la sikit. hehe. petang kang buat sambal udang. ;p
kak mas : nak buat guano neh.. malas bebenor.. ;p asek ngantok je..
sis tims : takde makne2.. leen mmg pemalas. nak kata dah ada tu, sgt mustahil sbb belum buat pape lagi bulan ni.. lalala.. adoyai..
Post a Comment