memang pampered. sebab petang² begini masih berani mati nak menulis blog. sepatutnya dah menapak ke dapur waktu² macam ni. petang ni nak masak pajeri terung. dah dua tiga kali aku gembar gemburkan kat sini tapi duk tak nampak² rupa lagi. harap maaf. sekejap lagi kita buat ok. tapi kalau tak sedap mohon ampun saudara hubby. :) eh, dah nak masuk bulan baru. boley tak kita pergi Oldtown lagi? kan monthly basis, kan? boley tak, boley tak? belanja saya RM4.90 kali dua saja. boley tak? T_T saya mahu Hazelnut White Coffee. tu saja. tapi nak dua lah. boley? hee.
aku ada satu dua resepi nak kongsi. macam pro je la kan. HAHA. tapi ni warisan zaman-berzaman tahu. rugila kalau tak tahu. aku nak share cara² buat sambal untuk mee kari/ bihun sup atau segala macam makanan berkuah yang bersambal lah. tapi untuk soto aku tak recommendkan lah. hmm. nanti la. bila free naa. resepi dari mama. tapi jangan resepi ni aku adalah orang terakhir yang tahu sudah. dahla orang terakhir, tunjuk action pulak nak mengajar orang kan. HAHA. pastu nanti aku nak share cara² buat chocolate secara instant. tahan untuk tempoh 3 bulan. agak² kalau nak bagi kat kawan bertunang bulan 5 ni, sempat lagi tu.
khas untuk mereka² yang sama malas macam aku.
tungguuu. ( bajet je ) hadoi.
ayuh menserbu terung dan kayu manis. Jumaat lepas telah berlaku ketaksefahaman dengan MIL. MIL sebut bunga cengkih, aku pulak sebut bunga lawang. tapi aku yakin, benda ini adalah bunga lawang. kan?
p/s : sedar diri. aku memang newbie. T_T








2 bebelan:
ala leen..nama pon newbie,takpe pelan pelan kayuh..kulit kayu manis tau tak??...kuang kuang..
haish akak nih. mestila tau.. leen bukan calang-calang newbie.. eceh ceh.. ;p
Post a Comment