baru nak buat muka seringget sepuluh sen. konon² dah bergaji nak lah membodek segelas dua Oldtown White Coffee dari si dia. tapi si hubby macam dapat membau niat buruk sang isteri. semalam dia telah bersoping sakan seorang diri kat Tesco Puchong, dan membeli Hazelnut White Coffee 3 in 1 Instant. so lepas ni, tak payah bermimpi nak membodek² lagi. gedik sangat tahu?
tapi tak sama lah. moment menikmati air tersebut di Oldtown dan di dalam bilik (sangat mengada, semua makanan pun nak dibawa masuk ke dalam bilik) adalah sangat berbeza. kat Oldtown macam mewah sikit. ehem. T_T
Ya Allah, heavennya. T_T
tapi, seharusnya diriku pasrah.
minum ajelah yang instant di dalam bilik.
T_T
gambar adalah berlatarbelakangkan wallpaper handmade oleh si husband.
dia buat separuh je, separuh lagi kena bagi credit kat pakcik Sol.
HAHAHA.
emmmmm, dapnyee..
macam kat Oldtown jugak.
ceh ceh. mengada. pasal minuman pun nak kecoh. orang lain minum sky juice takda kecoh² pon!? pfft!
sekian untuk saat ini. tengah blur dengan perasaan sendiri. tadi makan secara berlebihan tak tau makan untuk sapa, sampai rasa macam nak explode semua makanan semalam pun ada. lepas ni tabley masuk pajeri lagi. sebab dah makan secara puas semalam dan emm, sebentar tadi. biasa kalau dah makan dengan








0 bebelan:
Post a Comment