Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 28, 2011

Photoshoot

pernah tak anda bermimpi-mimpi nak berphotoshoot macam yang model² buat tu? sangat pelik, tapi ia benar² berlaku. photoshoot sekarang bukan sekadar photoshoot. kadang² dah terbosan-bosan pun boleh buat photoshoot macam hobi. bukak blog ni ada sesi photoshoot, bukak blog tu ada sesi photoshoot. rajin betul mereka. banyak pulak masanya. aku yang kat rumah ni 24 jam pun tak reti nak cukup. T_T

kalau ada DSLR lagi la best. tak perlu pun rasa macam perlu untuk buat photoshoot. macam jeles pun ada. kalaulah aku selim, tinggi, comel², puteh gebu, dan yang penting belum berkahwin, macam teringin jugak aku nak berphotoshoot. sebab ramai member² yang takda background buat model punnn sekarang dah bukan main jinak lagi dengan bidang itu. ouh, sangat perasan nak jadi model la pulak aku ni. sekejap² Muslimah Photoshoot, sekejap² Bridal Photoshoot. jeles tahu, jeles! haha. tapi dah puas hati sikit sebab masa kawen aritu dah enjoy bergambar. sangat puas hati. next photoshoot nak kena tunggu DSLR jatuh dari langit pulak. T_T

anda tak perlu terlalu tinggi untuk menjadi model. cukuplah dengan muka fotostat fotogedik anda, muka comel, muka takda perasaan, pandai main mata, dah. complete set dah tu. guna Sony Ericcson pun boley jalan. pastu touch-up guna Photoshop sakan². blur kan jerawat, jeragat, semua cela kat muka. jangan lupa, posing semaut yang mungkin. tapi kadang² aku macam tak paham. I don't get it. kenapa nak kena berphotoshoot? apekah the main purposenya? kalau macam kat bawah ni macam mana? T_T


bikin guwe penasaran gitu. aww!



nampak dua pokok pinang sebatang.
HAHA.



no komen.

ermm. tinggal tanda tanya lagi.
hikhik.


sekian.

p/s : motif sebenar adalah untuk mensuarakan kejelesan melampau sebab tak dapat nak berphotoshoot macam mereka, boley?? pfft!

0 bebelan: