saya nak mintak tolong ni. pada yang follow blog saya, terima kasih banyak-banyak. best, bley buat kawan. :) tapi kan kalau boleh, tinggalkan link untuk saya follow anda semula ya. atau saya akan assume anda sebagai anonymous. suka-suka hati aku je nak panggil orang anonymous kan. HAHA. kalau tak mahu perkara sedemikian berlaku, apa kata anda tinggalkan link anda di chatbox saya? bukan susah pun, senang jee.
ce letak, ce letak, ce ce letak.
ngee.
sekian.
p/s : Allah akan mempermudahkan urusan kita, jika kita permudahkan urusan orang lain. InsyaAllah.
( harap² ada kaitan dengan post aku ni. )
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment