sangat bash, best! busy sikit semalam jadi tidak dapatlah nak meng-update.
bangun² tu lepas mandi memang nampak pisau, bawang dan perkakas dapur. T_T
macam horror je pisau² tapi potong bawang je pun. sampai nanges². macam kena paksa. T_T
usai majlis terus tertido sampai hampir² terlepas maghrib. lagho-lagho. tido memanglah amat sedap tambah² surirumah bekerjaya macam aku. 2 jam takkan cukup. kalau boleh nak 24 jam waktu tido. pfft!
bangun² solat dan tidak mandi. ops! sejuk ok. HAHA.
selepas itu menonton Khurafat yang macam takut tapi taklah berapa menakutkan. tapi agak pelik bila tiba-tiba ada scene hantu, macam terperanjat sikit. tapi tak takut pun. pfft!
scene paling menakutkan adalah bila takda hantu pun tapi hantu kat belakang (hubby) buat² macam ada hantu. gegegege~ terperanjat saya tahu??
cerita tu tak best! sebab director hensem mesti nak jadi hero. hero yang tak mahu mati walaupun dalam cerita tu dia dah mati, tetap tak mahu tunjuk dia mati. malah nak jugak hidup dan melihat mayat sendiri dikebumi. ape tu? hmm, pening². pening dengan ayat sendiri. pfft!
cerita tu tak best! sebab hantu tak cukup thrill. kate best, tak best pun. siap bley tido lena lagi. tapi tak lena sangat sebab sharp jam 6.30 am, rase macam katil kena gegar. hantu ke hubby tu? HAHA.
tadi on PC. tengok desktop background dah berubah.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago







4 bebelan:
birthday sape puan leen?
besday adik ipar darjah 2 ni haa.. ;p besday dia 20 hb aritu.. dah celebrate, tp dgn kembar dia. dia taknak, dia suh buat lagi skali semalam. pakse buat lak tu. hikhik. dah macam open house dah umah ni haa.. ;p
oww buat besar jugak eh?best2.sekali dgn perkenalkan menantu tu..
best. ♥
hehe.. kenyang perot eden.. ;p
sis bila nak datang KL lagi? T_T
roger-roger la eh.. ;p
Post a Comment