Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, February 27, 2011

Birthday Bash

sangat bash, best! busy sikit semalam jadi tidak dapatlah nak meng-update.
bangun² tu lepas mandi memang nampak pisau, bawang dan perkakas dapur. T_T
macam horror je pisau² tapi potong bawang je pun. sampai nanges². macam kena paksa. T_T

usai majlis terus tertido sampai hampir² terlepas maghrib. lagho-lagho. tido memanglah amat sedap tambah² surirumah bekerjaya macam aku. 2 jam takkan cukup. kalau boleh nak 24 jam waktu tido. pfft!

bangun² solat dan tidak mandi. ops! sejuk ok. HAHA.
selepas itu menonton Khurafat yang macam takut tapi taklah berapa menakutkan. tapi agak pelik bila tiba-tiba ada scene hantu, macam terperanjat sikit. tapi tak takut pun. pfft!

scene paling menakutkan adalah bila takda hantu pun tapi hantu kat belakang (hubby) buat² macam ada hantu. gegegege~ terperanjat saya tahu??

cerita tu tak best! sebab director hensem mesti nak jadi hero. hero yang tak mahu mati walaupun dalam cerita tu dia dah mati, tetap tak mahu tunjuk dia mati. malah nak jugak hidup dan melihat mayat sendiri dikebumi. ape tu? hmm, pening². pening dengan ayat sendiri. pfft!

cerita tu tak best! sebab hantu tak cukup thrill. kate best, tak best pun. siap bley tido lena lagi. tapi tak lena sangat sebab sharp jam 6.30 am, rase macam katil kena gegar. hantu ke hubby tu? HAHA.

tadi on PC. tengok desktop background dah berubah.

setiap hari ada cinta. 
 kihkih.

paragraph akan berubah ikut suka hati aku. takda salam² terus masuk cerita lain. tengah hari ni tak payah masak sebab sisa maggi goreng hasil gorengan bekal hubby pagi tadi ada lagi. sampailah lepas Zuhur, dalam jam 3.30 pm, baharulah akan mula memasak untuk dinner. macam awal sangat, tapi nak masak pas asar time tu aku dah separa lemau dan tak mampu lagi nak memasak. time tu rasa nak landing² dan menonton TV saja. mengikut perancangan 2 hari lepas, konon-konon nak masak pajeri nanas, tapi tak terlaksana sebab petang tu telah pergi ke pasar malam dan membeli nasi lemak + murtabak. tu pun tak cukup kenyang. patut beli dua bungkus nasi lemak, barulah balance. ye tak? ye tak? pfft!

jadi, acara memasak pajeri nanas akan dibawa ke petang ini. pastu esok, lusa, khamis, jumaat, sabtu, ahad, blur. tak tahu dah nak masak apa. blur blur blurrr. ni mesti nak kena pergi Giant, dan duit pasti akan lesap lagi. T_T

sudahlah. nak Google resipi sebentar. kalau takda ilham, mungkin akan masak Tom Yam, telur bungkus secara berulang² sampai bosan.

sekian.


plan-plan nak masak ayam masak merah la. slurpppp!


ini saya Google, dan ambil dari setelkahwin.com
santek header dia. wink*


4 bebelan:

yuyu jannah said...

birthday sape puan leen?

Jaslin Jamaludin said...

besday adik ipar darjah 2 ni haa.. ;p besday dia 20 hb aritu.. dah celebrate, tp dgn kembar dia. dia taknak, dia suh buat lagi skali semalam. pakse buat lak tu. hikhik. dah macam open house dah umah ni haa.. ;p

yuyu jannah said...

oww buat besar jugak eh?best2.sekali dgn perkenalkan menantu tu..

Jaslin Jamaludin said...

best. ♥

hehe.. kenyang perot eden.. ;p

sis bila nak datang KL lagi? T_T
roger-roger la eh.. ;p