14 Februari 2011.
Bukan Valentine's Day okei. Anggap saja ini jamuan makan² ringan antara suami-isteri.
lagak seperti muda.
seperti kanak-kanak pun ada.
tapi bukan isteri muda. ops!
nah, untunglah kan dapat pegi Old Town.
plan pertama dia nak bawak pegi mamak Fariz Maju je pun.
aku je gedik nak sangat pi Old Town.
tadaa!
Javanese Mee
sedap sangat! serius.
harga reasonable. sebab banyak sangat mee & bahan² dia.
dan..
all time favourite.
Hazelnut White Coffee.
akhirnya dapat jugak lah kan.
nak taip laju² sebab nak solat Asar.
pastu nak kena memasak untuk hubby.
goreng kacang bendi saja.
untunglahkan sebab MIL dah masak ayam serai.
wallamak. abeh diet aku malam ni. pfft!
kadang² terfikir. curious yg melampau-lampau.
bagaimana pemblog tegar yg lain bley menulis blog panjang² sehari.
sedangkan aku nak siap satu post pun kena mencuri masa pulak nak memblog?
tinggal tanda tanya.
sekian.











2 bebelan:
sedap eh javanese mee tu...slalu lepak old town...tp x pernah order...bley lh order nnt... :)
sedap kak, sedap! serius. sepinggan tabley habes. adeila. eh, akak dah nak due date, sempat lagi nak pegi Old Town ek. :p
Post a Comment