Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 16, 2011

Putrajaya l Presint 1

ada kenduri kawen.
makanan superb sebab selagi tak kenyang memang tak rasa nak balik.
ada ice-cream, mee goreng, kuey tiaw goreng, soto, kuih-muih, ais kacang, teh ais, nescafe o ais, macam²lah ada.
selain hidangan utama dia nasik beriyani dgn lauk pauk kenduri.
nasik & lauk bley cedok banyak mana hampa suka.
haa, memang best.
doorgift dia satu brownies sedap.
macam mahal, dan seketul telur. (normal thing)
pelamin mak aiii. sangat simple yaw! simple sangat². inatkan dia nak pakai macam ala² angel ke apa. sebab makanan dah grand sangat tapi tak apa. janji dorang suka.
pengantin lama ni pun mula nak menggedik.

masih kacak seperti selalu.
mwahhx.

 yang ni no komen.
pfft!

 MIL sedang letih.
melihat anak dan menantu yang macam tak mahu pulang ni.

 sabar je laa.
haha!
sayang, I love you.
(8

balik umah je memang takda nak makan apa dah malam. sebab tadi dah sental nasik beriyani, ice-cream, roti jala, agar² yang macam berlapis, ais kacang, teh panas, air anggur, dan teh ais. rasa macam nak tapau mee goreng je bawak balik. )8
sekian.



2 bebelan:

yuyu jannah said...

sis suke leen pakai eye liner..ajar sis...

Jaslin Jamaludin said...

leen upload nanti taw sis. :)
senang je. :))