Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 30, 2011

Letih

erhh.. dalam seminggu ni asek soqam sojuk yo badan eh. macam nak demam tak demam tu. kalau demam terus takpe, ni mcm seram² tuh, tak best. jadi letih nak wat keje. ni ulser plak kat lips sebelah dalam. [ening pale lak tu. tak tau la kena hujan ke apa. tapi quite letih gak. tadi bangun awal even weekend sbb biasa akan tido sampai 10-11 pagi pas subuh. ni sbb ada aktiviti bersama mertua, kena bangun pagi. dan, buat burger you! pes time aku bangun pagi sediakan burger. mcm tabley diterima perut je burger pagi². tapi betul gak kate hubby. sekali sekala buang tebiat pe salahnya. seb baik dia tolong sama. aku dgn mamai² terus pi buat burger, rasa mcm zombie lak. hmm.

adeila.
setiap hari aku berdoa. supaya permintaan aku dikabulkan. tolonglah kabulkan Ya Allah.

2 hari lepas sembang dengan MIL. dia kan dah 60 ++ dah umur dia. jadi dengan nada berharap dia cakap.
dia tak tunggu apa dah, dia tunggu cucu je.
haih. mak, alin pun tengah tunggu benda yang sama. T_T
tapi abang cakap jangan berharap. nanti kecewa. jadi alin taknak berharap dah, tp dalam masa yang sama tak penah letih berdoa. insyaallah, kalau ade rezeki tak ke mana.
uhuk². haa, ni batuk plak dah. malam² mesti ade masalah breathing. hidung mcm tersumbat. mane la aku tak berdengkur. muahaha.

erk, tetiba teringat kat mama. rindu sangat dengan mama. ingatkan raya cina dapat balim Penang. tapi lupa lak MIL chinese-muslim. dia mesti nak pegi visit sedara-mara dia. bulan 3 lah nampak gayanya. nak suh hubby apply seminggu hari cuti. buat macam company bapak dia. hahaha.

ape lagi aa? aku macam manip secara tiba-tiba.
blur. tataw nak taip apa. dengan badan tak sedap. rase nak tido je aih. hujan lak tu.
dah tu kelam kabut menaip sebelum hubby balik dr Cheras. sedih tul. tadi mula² cakap nak bawak aku sama.
last² minute dia cakap dia nak pegi sorang je, awak lambat nak bersiap. ???
sampei hati. sejak kebelakangan ni rase cam senang touching je. orang salah cakap pun aku makan dalam. mencik tul dengan perasaan ni. HAHA. rindu aa. rindu sangat kat mama. uwahhhhhh..
rindu dengan boo. rindu dengan adik. dengan ayah lagi lah rindu. nak ajak ayah makan kat luar ramai².
eh! sejak duk KJ ni. aku rasa macam artis la plak. sebab kezen² ngan aunty² semua sibuk tanya bila aku nak balik Penang. macam tunggu Siti Nurhaliza datang buat show free je. insyaallah. semua umah sedara aku nak pegi. sebab belah laki semua dah setel, KOT. sampai baju yg mana nak pakai pun dah tataw nak pilih, sebab rasa macam semua baju dah dipakai. macam Siti lah. satu baju sekali pakai je. mane bleh 2-3 buah umah pegi, pakai baju yg same gak. haha. bajet banyak baju la plak. sobsob.

erh, better stop ;ah. wisau hubby balik tak dengar.
kang kantoi laks.
wakakak.
okay. tata.
mau solat isyak, pehtu tido. lantak hubby. maleh layan dia.
dia dah promise dengan member dia nak pi bachelor partey jumaat nih.
tinggal aku sorang. T_T

para bini tabley bachelor partey ka? sampai 1-2 pagi? macam tak adil je kat situ. kenapa laki bleh?
aku rasa kalau aku pi mesti MIL tarik muka. huhu.
baik tak payah pegi.
takpalah. apelah nasib.
last² umah jugak tempatku. sobsob.

2 bebelan:

yuyu jannah said...

pembawakan budak kot,

Jaslin Jamaludin said...

kalaulah benar bagai dikata.
sobsob.