hmm, memandangkan sekarang sedang mensiarkan iklan Nuffnang, jadi dengan sukacitanya akan mempublish blog tak semenggah aku ni kat mata dunia. ops!
over la plak.
mudah-mudahan berkat pempublishan aku ni, dapatlah menjana sedikit uwang untuk mensoping produk perlangsinagn badan ke apa. satu hari nanti. sbb orang cakap bley buat duit. betul ke?
hmm, itu yg kita tak tahu tu.
takpa, kita cuba dulu.
tengok macam mana hasilnya. kan, kan?
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






4 bebelan:
semoga berjaya lin.sis pun baru berjinak2..mmg dr dulu letak iklah ni, tp xtahu fungsi..skrg baru tahu.mmg blh buat duit.tp sis masih x reti mcm mana nk letak iklan antara entri kita..
iklan yg kena letak in between tu iklan ape sis eh? iklan nuffnang ke?
ha ah.iklan nuffnang.nnt dh reti ajo sis lak eh
dah reti. leen ada paste web address someone punye blog. dia ajar cara-cara nak wat. senang je ank ikut.
sis dah try belum? dah try gtaw leen, meh leen cek. ;p
Post a Comment