erm. smlm, mcm biasa. tido sambil dengar mp3. sampai tertido. selang beberapa jam tersedar, lagu the remedy tengah berkumandang. adoila. sumpah. aku berdebar², sedih. rindu yg amat². rindu pada masa² lalu. rindu pada sahabat yg dulu. tu lagu favourite kami. banyak sangat lagu yg kami sama² suka. smlm tataw kenapa.
rindu sgt, rindu sampai sedih. lalu menumpaskan airmata. bangun tido pun ade lagi airmata. dorang je tak rindu aku. adoi, kenapa la dugaan bg aku ni? aku diberi rasa rindu yg membuak², tataw la ade pada mereka ataupun tidak. syukur, sbb itu sebagai satu nikmat dari Allah, tp aku terseksa. seksa bg aku untuk sedar mungkin aku saja yg ada rasa rindu itu. sakit bg aku. mungkin sedih sbb terseksa, sakit untuk menerima hakikat itu. wujud kah kwn yg sebuley²nya, kalau logik, mahu diambil saja sebagai saudara kandung? sumpah aku sayang dia.
T_T
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment