Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 9, 2010

wishlist left listed.

1. is missing him. everyday, every second pun merindui si dia.
2. teringin nak pegi i-city di shah alam, damn heaven there!
3. rindu kat cousins, dulu same² kene kejar beruk dlm bulan pose.
4. rindu bakal MIL. dier suke polok² dan shiom² bakal menantu dia ni, membuatkan bakal menantu dia ni berat kaki nak balik tempat asal.
5. sedih tak pasal². memikirkan nasib selepas kawen nanti walaupun masih lambat lagi. wisau tak dpt seswaikan diri dgn keluarga baru. dahla species manja, gedik pulak. mcm mana lah. phew!
6. mengenangkan nasib kucing kesayangan bila aku dah takda kat rumah ni lagi. sobs.
7. kat Selangor ade ke keje untuk aku?
8. lame lagi ke nak kene tunggu 29hb mac ni? letihlah. aku nak maju ke plan seterusnya nih. (hmm)
9. teringin nak hang out bersama teman lame, tataw kenapa.
10. nak gladiators! aritu ternampak warne pepel & black. gila, gilaa.
11. menumpang debar sis yuyu. dia nak kawen sabtu neh.
12. nak cat bilik warne lite peach. kalau ayah tak bg cat aku nak tukar warne lampu. kalau tak bg tukar warne lampu jugak, aku nak beli lampu tido. tak kesahlah janji bukan lampu putih tu. aku tak suke!
13. kalaulah bilik aku ber'aircond', mesti aku bangun tgh hari tiap² hari.
14. kasihan dgn henpon yg malang. 'bile buley repair lcd dia ni mama?' atau lebih afdhal lagi 'bile nak belikan yg baru untuk intan?'
15. teringatkan si penjual perfume tak guna yg berhutang dgn aku. tak banyak (mungkin) RM10 saja. tp aku geram. first time menjual kemain lagi, itu ini nak bg. last²?? habuk pun takda. aku tidak akan menghalalkan duit itu. (fullstop)
16. mengenang nasib badan yg tak kurus² even dan berbulan² berdiet. yg turun hanye 3kg, tu pun kalau makan nasik sepinggan, ia bisa naik semula ke angka sebenar. tak mengapa, bg chance lagik 3 bulan akan dtg. kalau tak kurus² jugak, laleng terpaksalah menerima sy seadanya.
17. teringinnnn sgt nak mkn beriani dgn ayam masak merah. see, br td risau pasal berat bdn, buley terpikir nak mkn lagi. sobsobs.
18. menanti baju kurung yg ditempah siap dgn penuh sabar. kain diberi oleh cik abe. bagaimanakah rupanya di badanku nanti.
19. nak buat spectacle baru. :(
20. nak lipstick matte warne keoren²an. tapi tak pernah berjaya jumpa. kalau jumpa pun shimmer, pehtu kilat². kalau aku pakai mcm negro saja. mencik!
21. sepatutnya pergi membalut adiah untuk diberikan pd kwn² di shah alam nanti, tp takpe, tunggu esok. pastu esok akan berkata esok pula. dan begitulah juga untuk lusa. sampailah terbit napsu nak membalut. haish!
22. sepatutnya juga mensiapkan kad. aritu sudah buat, tp niat murni nak buat yg simple dipandang sebelah mata oleh tunang. dia kata simple sgt dan tanye² lagi, 'suke eh simple² gitu?'. aduh, sampai ati. huhuh.

23. sakit montot. td ngadap tv, ni ngadap laptop. pasni ngadap makanan pulak, pun sambil duduk. (hahahaha) 
24. nak tido dah.

2 bebelan:

Ilyani said...

uisy...pjg bangat ur wishlist...hu3

Jaslin Jamaludin said...

nmpk sgt byk hajat tak tercapai, dan byk keje tak terbuat.. heheheh..