Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 3, 2010

untitled.

adekah dia merindui aku same mcm aku merindui dia? ke aku sorang saja yg begini? ke pempuan mmg mcm ni, syg dan rindu melebih²? padahal si lelaki rilek saja. kadang² terpikir. pempuan saja ka yg terlebih² mengambil berat, lelaki pulak mcm mana? pempuan saja ka yg syg dan cinta akan suaminya sungguh², sedangkan lelaki setakat syg dan cinta di situ saja? bila si isteri dah takda dan kubur pun masih merah sudah mencari pengganti yg baru nak buat teman? mudahnya cinta berubah. :( ke sebelum kawen sumenye syg, sumenye suka. dah kawen makin kurangkah? huwaa.. semakin takut nak bg komitmen rumahtangga. tak mahu semua itu berubah. tak mahu meninggalkan dunia, tak mahu meninggalkan dia. mahu cepat² kawen sbb merasakan setiap saat tu sgt penting dan harus diluangkan bersama dia sahaja. tak mahu mensia²kan masa yg ada, yg masih Allah pinjamkan. malam² wajib berdoa, moga masih ada esok untuk aku merasa syg dia buat aku. masih berharap adanya esok, supaya sempat aku bersama dia menjalani hidup sampai mati. selalu berdoa agar Allah tetapkan hatinya hanya untuk aku. sbb tahu, aku bukan sapa², aku insan biasa. aku takda yg istimewa, dan sampai hari ini aku tak pasti apa sebab utama dia bersungguh mahukan aku. sedang ramai lagi gadis² lain di luar sana. kadang² terpikir, bukan kadang². pantang berseorangan, mesti terpikirkan hal ini. terasa sgt bersyukur sehingga merasakan takda apa lagi yg aku nak kejar dalam hidup. adanya dia, sudah cukup melengkapkan hidup. dialah anugerah paling bermakna dlm hidup dan taknak sapa² lagi menggantikan dia. sebagai hambaNya, aku redha. dan berdoa yg baik² saja untuk kami. moga dijauhkan dari malapetaka, dr gangguan syaitan. moga hidup kami diberkati, dan direstuiNya hingga akhir nyawa. aku yakin, kalau niat kita murni, ikhlas menyayangi seseorang, Allah takkan hampakan harapan kita. mudah²an Allah kabulkan doa²ku. aminnn.  T_T

3 bebelan:

johnlabu said...

dun wori..of kos die rindukan u punyer...lelaki pon ade perasaan gak...hehehehe...so,be hepi... :)

Jaslin Jamaludin said...

yeke ade perasaan? uhuh..
mudah²an camtu lah, sbb kite kat sini ermmm.. rendu dia.. hahaha..

Jaslin Jamaludin said...

wish i know everything about him.
huhuh. kalau betul bagai dikata tidak mengapa. tp pempuan neh suka laki tu berterus terang supaya dia tahu, laki to care pasal dia. tp entahla. kdg² je perasaan gini dtg, suke pikir bukan². but sometimes macam paham ape yg berlaku, ape yg dia pikir. mentah lagik agaknya. masih cuba memahami hati si dia neh. uhuhh.