dah jangke dah sume ni..
haish..
tibe² rase taknak kawen..
taknak wat ape² pun..
nak berlapang dada..
tension!
sumeee ade..
adeilaa..
(ni sebab laleng pun menekan saye.. adei..)
kerjaya yg best begitu bukan untuk aku yg tak best nih.
aku minat, tapi..
semacam ade gap dlm diri.
yg tak bisa menerima keadaan tekanan kerja yg sebelum mula kerja lagi aku sudah merasainya.
wat dee?
skng aku nk pegi membawa diri.
menenangkan hati.
buley nangeh skali.
adeila..
gudbye dunia!
(pes time aku wat gila. nek motor entah ke mana. takde hala tuju, tp seb baik sampai umah jugak akhirnye. fuhh!)
hah, itu tadi.
aku sgt tensi.
pastu dah membawa diri jauh ke seberang, lega dah rase.
yey!
selasa dh buley mule keje.
keje salon.
takpe kan?
janji halal.
hee..
mekaseh laleng for consoled me.
td agak stress sbb org ramai asek nk menekan saje.
tanpe mengira perit getir yg sy tanggungi.
laleng pun menekan sy.
tp yg agak paham laleng sorang je la, kot.
ni dah lega.
ini sume adelah gejala di mana diri seakan² dikepit oleh dua pihak.
betapa adorable nye aku.
satu pihak keluarga dan satu lagi pihak bakal majikan.
tu la salah satu sbb aku mmg tak suke menggunapakai kaedah rekemen menrekemen nih.
kalau tak minat perlukah aku asah minat tu?
kalau tak buley buat? hep, aku buley buat! cuma tak minat.
satu masalah di situ bila mana tiada minat, sebarang kerja pun jgn haraplah nk berjalan.
gaji??
OMG! sangat hebat.
huhh!
taknak aku 2-3k tuh.
sape yg mate duitan neh??
aku kerja untuk kepuasan diri.
(ops, pes time bukan anda membaca, wujudnya org yg bekerja BUKAN kerana uwang?
syukuuurr aku bukan mate duitan. hee.)
adeila.
aku sgt² yakin.
ayah dan mama aku tak kesah keje mane pun.
janji aku bahagia.
dulu keje kat satu tempat tu.
balik keje je aku megren (migrain).
pehtu mak ayah tgk apesai la anak aku wat muke ketat ni?
tak ke melibatkan emosi tu?
ke aku yg cerewet?
heh, kalau la aku kaye.. (tibe² dah jadik mate duitan)
nak je aku bukak salon sendiri.
ni tgh serabut lagik ni.
tataw nk gtaw cemane kt bakal majikan tu.
huhuhuh..
:))
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment