pelik.
aku pun tidak mengenali sape diri aku.
tahu tak?
td aku pegi interview dan alhamdulillah dapat.
mule² interview tu unt clerk, bile aku sampai sane bukan main byk lagik positions yg dier bg aku.
clerk, receptionist, designer dan mcm² lah.
sekali ngan photographer dier bg aku.
design², photography mmg aku minat.
dier siap nk pinjamkan camera dier lagi td.
aku mule² semacam excited nk keje.
tp aku belum punye kekuatan yg cukup nk wat sume keje tu.
aku takmo!
erm
mesti encik tunang marah bile tahu sy tak terima offer tu.
sy taknak pisang berbuah dua kali.
letih!
aku dah semacam serik keje bab design ni.
mungkin aku jenih tak tahan tekanan kot.
aku cepat stress.
dan aku sgt tak suke sume tu.
awal² lagi mmg aku dh set, aku takmaw keje designer² dah.
cukupla sekali je.
cukupla design² tu aku praktiskan secara peribadi.
aku tahu aku buley buat.
aku buley buat.
buley!!
cuma aku je tak suka keje stress macam tu.
jadi.
aku telah memilih keje di salon saje.
keje yg mane budak skolah pun buley wat.
peduli ape aku?
keje mcm tu abes waktu keje, maka abesla keje aku.
tak mcm keje yg aku dpt td.
balik umah kene research² bagai lagik.
cukupla.
aku dh tanak wat research.
hish.
agak pelik penyakit ni tataw nape.
gaji bukan masalah besar bagi aku.
aku sgt² tidak membutuhkan uwang.
aku memerlukan kerja untuk mencari pengalaman, mengisi masa lapang, dan mengasah bakat.
bukan nak makan gaji mengharap gaji besar² nak bersenang lenang.
duit bkn segala² nye bagi aku.
tp kalau keje salon gaji 3k ok jugak.
aku buley terima.
kalau keje kite meng happy kan kite.
hati pun happy.
takde tension².
bukankah begitu.
ke aku yg sgt memilih?
mmg la kene pilih.
aku takmo men tangkap muat je.
arghh.
tak peduli.
tayah la sape² pi rekemen aku jadik designer.
aku takmaw.
muahahha.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment