puan JJ? kenapa kau tak letak puan Jaslin Jamaludin je biar satu dunia search aku dalam FB?? If you think I will crying out, shouting and melenting after your nice post been published, u're wrong cos I don't even give a shit to a matter yang macam sampah ini. the last time mengalami peristiwa bergaduh secara tak matang adalah masa sekolah rendah. saya tak mahu kembali ke zaman itu, dan seharusnya kamu lebih matang dalam berfikir. sebelum kau tuding jari pada aku, cuba kau pikir dulu ape sebab utama kita jadi begini. tapi itu pun I don't give a shit. sebab tak hebohkan satu dunia pasal berita gembira pun, kawan kena remove? what the hell? di mana kematangan anda? bukankah itu budak-budak sekolah yang berhingus zaman dulu saja yang bersikap begitu. saya tak mahu menuding jari kepada sesiapa. takkanlah baru a few weeks nak kena heboh satu FB? satu dunia? benda akan datang bukanlah di tangan kita. dan kalau aku rasa benda itu boleh menyentuh sensitiviti orang yang sangat menunggu berita baik, tapi tak kunjung-kunjung tiba, kenapa aku harus mengumumkan berita itu dan mengundang rasa iri hati pada orang lain? sedangkan kau yang tahu bukan dari aku sendiri pun dah melenting, dah remove bagai, apetah lagi dorang yang mengharapkan benda yang sama seperti aku? hei, tolonglah matured sikit. kita dah berumahtangga. seharusnya boleh berfikir jauhhhh ke depan, bukannya ke belakang. kalau kau tak puas hati sangat talk to me lah. apa main post-post bagai dekat blog, pastu jaja-jaja nama aku buat apa? kau ingat bagus sangat ke mengaibkan orang lepas tu sebut pulak JJ? tak ke rare JJ tu? lainlah kau letak SS ke, LJ, it might be Liyana Jasmay, Siti Saleha. nampak sangat nak menunjuk sikap tak matang tu. tolonglah! budak-budak je main macam tu. nasib baik aku pregnant, dan terpaksa behave. kalau tak more than this pun aku boleh buat. tapi aku masih pikir maruah orang. aku bukan jenis yang suka menjatuhkan air muka orang, yang menghukum orang tanpa sebab. kalau kau rasa dengan menjaja nama aku tu boleh memberikan kebahagiaan hakiki buat kau, please go on. pleaseeee, I'm begging you as long as you're happy. but I thanks Allah, for being removed by you, cos I don't think I can bear with the person like you, seriously. you're the only person who clearly shows me, how dislike you're towards me. thank you so much.
p/s : kau buatlah apa yang kau suka. jangan sampai menimbulkan masalah bagi aku sudah. shuhhh!
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






4 bebelan:
sabar syg.. fikir kan anak dlm perut tu okay?
leen marah kurang comel. ;p
x pe lin... biarkan aje tau.
ibu mengandung ni tak boleh stress2..kesian bb dalam perut tu nanti. apa yg dia cakap tu semua tuju kat dia balik.. :)
kite memang tak suke marah la. kalau biar je kang lemak pulak manusia tu. kang dia ingat dia menang lak. mane boleh!
harap2 dia cermin la muka dia dengan apa yg dia tuju kat orang tu. 1 jari tuding pada orang lain, 4 jari lain tuding pada diri sendiri. biarlah dia. asal dia bahagia. leen pun bahagia skng. biarlah sama2 kami bahagia. hehehe. eee, mencik2! camne leh terrrrkenal orang macam dia ni. hmmp!
Post a Comment