Ya Allah. tolonglah jangan bagi saya demam. seisi rumah dah demam included family FIL, tinggal mak buyung ni je yang terselamat. takmo demam. seksa. doctor pun takkan bagi ubat untuk saya. :(
hubby baru kebah demam now dah macam buat tranfer untuk saya pulak. hukhuk. peritnye hidung ini. terasa seperti bahang asmara. hmm. nanti rest 1 hour perlu take a nap sekejap. tak tahan dah. uhuk uhuk!
ni pun tak buat kerja sangat. ambik order, call for collection, pastu belek baby stuff online. kalau kaya kan best. semua benda boleh beli branded. lalalala. is bouncer really needed for newborn? ke saya akan menjadi rajin untuk bounce baby dengan peha lemak berkerim ini, manually? HAHAHA. adei, tak tahulah bagaimana mahu menjadi calon ibu ni. tido pun tunggang langgang. kalau dapat tido, tak mahu bangun rasanya. kalau ada anak nanti gimana??? biar anak menanges kuat-kuat pastu tunggu hubby yang bangun BF dia?? tapi bukan BF la. hehehe. macam nak beli bouncer, tapi playpen pun OK. playpen included baby bouncer and boleh transfer bawak angkut masuk kereta. konon-konon anak nanti duduk dalam bakul macam cite omputeh tu la. pastu tahan sampai baby umur setahun dua. kalau beli bouncer, rasanya takkan sampai setahun. mesti rabak kalau budak setahun naik bouncer. huhuhu. tapi stroller memang macam nak save budget je. dah mintak dengan bakal paksu dia. ngahahaha. adei. tak boleh nak menaip. rasa nak tumbang. nak tido. gugugugu. nanti lah berceloteh lagi. cuaca pun tak menentu. kipas volume 1 pun rasa macam 1000. sejuk!!! grrrr.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment