HAHA. adui, macam kasar je title. tapi serius beliau memang sakai gila. ni kalau aku berani sikit je lagi memang terkeluar lebih dari perkataan bodoh dah kat dia ni.
tadi beria nak keluar lunch dengan member tempat keje lama. excited gila. bawak pun laju la sebab maklumlah. rehat sejam je. pergi balik dari opis ke tempat makan mahunye setengah jam. aku ada setengah jam je untuk menikmati makanan. sampai dekat susur nak masuk Giant KJ tu tetiba ada lelaki gila yang macam tak betul dan perasan hensem sangat untuk men-tackle follow motor aku. rapat pulak tu. dah tu duk potpet-potpet ape entah kat belakang motor aku tu. tak jelas. sebab bawak laju dan bunyi angin telah mengalahkan bunyi mulut dia yang macam murai tersebut. malas nak layan sebab ni bukan kali pertama mat-mat motor buat macam ni dengan aku. entah apa motif aku pun tak tahu. but for me it's very annoying dan dayus. kalau kau rase kau gentlemen, gentle sangat nak men-tackle, bukan begitu caranya. kalau perempuan kena follow macam tu, i mean perempuan single yang belum berkahwin yang tak seperti aku ni, memang sangat menakutkan dan kau jangan mimpi perempuan tu nak berhenti dan hulurkan senyum kat kau. kau dah menakutkan dia kau ingat dia boleh senyum dah berlagak macam diri dia selamat kalau kawan dengan kau? isk. lelaki tadi memang sangat menakutkan. muka satu hal. satu lagi paling aku tak suka kalau motor ke ape ikut rapat dengan motor aku. kalau kau nak mati, mati sorang-sorang. tadi dalma keadaan gelabah aku dah termasuk jalan one way, lawan arus. yang lelaki tadi boleh pulak memekik-mekik sebut sebutir-sebutir number phone dia kat belakang. bodoh ape. kalau aku berselera nak ambik number tu pun tak boleh pikir ke macam mana gaya aku nak tulis number dia tu. pastu aku buat dek, dan bawak laju lagi dia boleh lak cakap, 'jangan laju-laju, camne saye nak bagi number saye ni?'. adoiyai. saiko ke gila dia ni?? aku dah cuak sebab depan ade sebijik kereta menghala ke arah aku. yang dia duk follow rapat-rapat. aku dah hilang sabar dan tak tahu setan ape yang merasuk aku, dengan lantang aku cakap "aku dah kawen la bodoh!". HAHA. adui, aku rase bila kena tengking camtu dia sentap kot. pastu dia bengang. dia pun follow lagi and cakap nak sepak aku. nak tampar kononnye. aku buat dek and press minyak laju-laju. sampaila dia macam frust terus cakap, "jaga kau!". bila dia cakap "jaga kau!" tu memang aku dah gelabah and takut. aku seboleh-bolehnya taknak cari musuh. apetah lagi sekarang macam-macam kes. ada yang simbah asid, bunuh, rogol la hape. kenapa la susah sangat lelaki-lelaki macam ni nak terima kenyataan kalau orang cakap taknak. aku dah sangat takut kalau-kalau dia buat yang bukan-bukan kat aku nanti, nau'zubillah, bukan nak mintak. tapi bila dah diugut macam tu opkos la aku takut. aku tak suka berdendam dan aku takut kalau aku terbuat orang berdendam dengan aku. sumpah takut. sampai je tempat makan tu, terus aku call husband. bagitau dia apa yang jadi, manelah tahu kalau jadi pape kat aku, at least dia tahu sebab musabab dia. telepon sambil nanges. adui. tak peduli dah orang tengok ke apa. sebagai perempuan, aku sangat-sangat takut. kalau aku tak kacau orang, aku harap sangat orang tak kacau aku. balik dari makan tu pun aku terserempak dia. tengah mintak-mintak maaf dengan sorang driver. aku rasa macam dia terlanggar kereta tu. cepat-cepat aku patah balik and bawak laju-laju nak keluar dari area tu. rase macam nak luruh jantung ni. rasa tak selamat sangat. no plat motor pun aku tak sempat nak tengok. tapi muka memang aku cam. muka nak mintak penyepak. esok, kalau lah dia terserempak dengan aku lagi, and buat hal ke apa. aku takkan teragak-agak dah nak buat report. balai dekat je. nak pegi keje pun aku takut. T_T hey, menyampah pun ada. biasa yang buat perangai macam ni orang lelaki yang tak laku & tak tahu malu je. perasan hensem. tak hensem baik takpe jugak. ni dah sampai mengancam orang, sape tak takut. nau'zubillah. aku taknak lagi nampak muka dia lepas ni. Ya Allah, tolonglah. kena kejar anjing pun tak setakut ni even lepas kena bulu anjing tu kena bersusah-payah lak nak samak. hmmph!
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment