dah dua kali. pergi mentapau nasik kat foodcourt area office. alamak. sampai hati makcik tu tengok aku macam aku bersalah. dia tengok muka takpe lagi, ni tengok perut. aduyaiii. nasibla aku bersuami dan memang sedang pregnant. kalau tak bersuami tetapi memang buncit disebabkan lemak, memang tak selamatlah aku. HAHA. mesti perit dorang yang terpaksa kandungkan anak tanpa suami yang sah. hmm.
pastu delivery man office aku, abang maidi tu. boleh pulak tengok perut aku sambil buat tekaan. pregnant ke? HAHAHA. sentap mak nyaaaahhh! T_T
tapi, mama bangga kandungkan anak mama dalam peyot mama yang bersalut lemak ni. huwaaaa.
p/s : blessed!
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment