Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, July 22, 2011

Alhamdulillah

terima kasih Ya Allah sebab bagi aku peluang merasa semua ini. T_T tadi sempat tonton video baby development dengan husband. indahnye perasaan tersebut. tiba-tiba macam sayu. airmata dah bergenang dah. huhu, gile tacing. sensitip betul dua tiga menjak nih. haish!

happy sangat. bahagia. dengan opismate yang penyayang. bos yang memahami, husband yang always caring. aku takde benda yang nak dirisaukan. alhamdulillah.

or maybe aku je yang buat-buat rilek. sebab aku takda kalut nak register itu ini, bukak buku itu, bukak buku ini. sebab sekarang masih busy. nampak gaya aku kena guna khidmat pakar doctor swasta. supaya tak ganggu waktu kerja aku. Insyaallah, mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan. aku slow-slow sedang aturkan semua. hmm.

ok, nak tido. kepala nak berserabut sekejap. harus on aromatherapy ni. HAHA. zzzz.

sekian.

p/s : lavender.

4 bebelan:

hanidatul shatira said...

sori kalau hani lambat taw...dah preggy ke.....kalau betul

ya allah..best nye...dapat rasai nikmat tu

alhamdulillah sesangat

jaga diri bebaik yek

plish doakan hani 'berjangkit' dengan kamu




i want it so badly...huhuhuuhhuh

Jaslin Jamaludin said...

adeila. terima kasih, tp leen baru lg ni. mmg kena survive so struggle. :) insyaallah. hani dh bape lama kawen eh? :) kalau dh lama still takde, jgn risau. ade org yg tunggu lebih lama dr kita. :) once dh dpt, kita la org yg rasa plg bersyukur pada Allah. hmm. :) leen doakan hani terjangkit cepat2 eh. aminnnn. :) eh, guna la pregnology.com. leen conceive refer pd web tu. syukur alhamdulillah. :)

hanidatul shatira said...

yeke....okok...i'll try...hihihiih....insy..bulan ni mungkin tak dpt kot sbb semalm pergi berurut pastu makcik tu suh minum air kunyit selama 3 hari....insy....masih dalam peringkat percubaan lagii

Jaslin Jamaludin said...

insyaallah. cuba dulu eh. pastu, org cakap, makan taugeh pun boleh membantu jugak. tp semua depends pada rezeki jugak kan. :)