baeklah. tiada rezeki. aku harus pasrah. next time akan mencuba lagi. tapi bila cuba asyik failed je sometimes rasa macam sedih pun ada bila takda. letih. takut pun ada. takut aku tergolong dalam golongan orang yang akan dapat selepas setahun, dua tahun atau bertahun-tahun. adeilaaa, nau'zubillah. moga aku boleh terus bersabar sampai aku dapat. tapi nak menunggu sebulan lagi tu, MasyaAllah. lamanya macam setahun. T_T
sedih.
sedih.
sedih.
sekian.
p/s : sedih, but by the way, Happy Women's Day to every women out there.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment