Jumaat lepas (semalam), hubby tak pergi keje secara tiba² dengan alasan sakit kepala. cakap ajelah berat hati nak meninggalkan wife comel ini sendirian di rumah. kannnn? tapi, secara tiba² juga pening kepala dia hilang. boleh pulak dia membelek blog sepanjang hari. oh no. ni kalau opismate dia tahu abehla, si bini tak pandai simpan rahsia suami. HAHAHA.
bayangkan. dari pagi, sampai ke petang, sibuk memblog. yang peliknye dapatla satu dua post.
tapi not bad lah. blog best, nak kate ape lagi kann? berbunyi sinikal di situ. HAHAH.
nampak gaya reputasi pemblog yg seorang ini tercalar sikit dengan kehadiran pemblog tegar yg satu ini pula. adoyai. pasni kena berebut PC la plak. and weekend, kau jangan mimpilah nak berblog. berfesbuk pun belum tentu dapat. oh.tidak.com!
sudah terang lagi bersuluh, weekend akan menjadi hari memasaktidomasaktido untuk aku memandangkan aktiviti ruji macam terjejas dengan kehadiran seseorang itu.ouhh!
eh, kalau aku stay dengan hubby saja dalam satu rumah. aku rasa banyak benda aku nak capture. contohnya adegan memasak, atau memakan atau aktiviti laundry yg bukan aku tapi machine yang buat.
kalau boleh adegan mentanak nasik pun aku nak capture. tapi dah dengan MIL ni macam segan la pulak. kang tiba² terkeluar perkataan 'poyo' plak dari mulut beliau. sangat scary.
ok leen, lebih baik kau tido dari kau merepek meraban yang bukan² tengah² malam ni. zzzzz.
sebenarnya tengah tunggu satay perut dari hubby. oyehh², finally dapat jugak perut hubby ops!
blerpp.
oh lupa pulak hubby. Selamat Ulangbulan ke-2 buat kita berdua. Mudah-mudahan usaha untuk men-tigakan keluarga kita akan menjadi kenyataan secepat²nya. Sebab I think I cannot wait anymore tambah² bila kena tinggal sorang² macam ni I feel so tempty eh, empty. Dan berita baiknya, saya dah siapkan jadual rapi untuk kita. HAHAHA.
hubby,
i love the way u make it happen.
loving you, it's all that i can do.
thank you, and forever I will thank you.
Alhamdulillah.






4 bebelan:
leen, lepas ni hubby dh x keje hr jumaat ke?best la..
haish, sape cakap sis?
haha.
dia sepatutnya keje, tapi tak pegi.
migrain.
isnin-jumaat keje macam biase.
:)
slmt chaiyok2 utk menigakan family...he3
kak yanie : aminn.. mudah2an.. hehe.. jeles lak tengok kak yanie yg sedang menghitung hari.. :)) semoga semuanya selamat ok.. insyaAllah..
Post a Comment