tetiba secara touching telah teringat zaman UiTM dulu. bukan gambar ape pun, gambar meja study je. haiyaa.
ade gambar tikah, gambar erah, gambar sara, gambar jojo.
sume besties. tapi dah jarang jumpe. last jumpe mase wedding day aritu.
di mana jua kalian berada, doa aku semoga kalian selamat sejahtera. ('8
eh, lupekan kesedihan. kite baru buat header baru. hiks! gedik. aritu tengok hubby buat, jeles lak. tapi dia wat lagi santek. sobsob.
tak okay pun cakap okay jugak taw. sebab aku dah buat sampai pecah² peloh dah ni even hanya copy paste dari template je. pfft!
hari minggu yang lalu adalah memberangsangkan. sebab, ada birthday party untuk adik iparku.
erm, tak dapat Secret Recipe pun tak apa. blueberry cake tersebut adalah sangat sedap sampai muak² lah aku makan. gambar takda la pulak kan. kena tunggu dari father-in-law. hiks!
meleleh air liur den. T_T
ey, ade orang cakap nak pregnant kena happy² selalu. aiyaa. supaya hormon adalah baik. berdoalah supaya di masa² akan datang takda yang mencabar emosi aku yg gila² ini. adeila.
hari ini dah 21 Feb. lambatnye la nak bulan Mac kan. this becoming Saturday hubby ada convo. hopefully pastu dia bley la bercuti. tak seminggu, 2-3 hari pun syukur alhamdulillah. janji dapat menapak bawah ketiak mama. T_T
dah 1.22 pm. baik ready nak solat. bukan apa. kang tetiba MIL panggil tengok aku duk sedap online lagi, tak best la pulop! tapi petang bley sedap² online lagi. kalau takde keje lah Insyaallah.
sekian.
p/s : jangan berharap.








0 bebelan:
Post a Comment