Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 9, 2010

Future Darling Husband.

wuu.. almost more than a year sy jadi tunang awk.. dah kenal sikitla awak mcm mane.. tp sy yakin, byk lagi yg sy tak tahu pasal awak.. 8) however, setakat ini.. sy senang sangat dengan awak.. sy rase dunia ini mcm sy yang punya.. sy rase hati sy yg dulu gelap suda terang-benderang.. sy tak tahu nak describe mcm mane.. tp sy bersyukur, dipertemukan dgn awak.. alhamdulillah, syukurrr sangat².. sy selalu tak bernasib baik, tp sekurang²nya, Allah dah kurniakan sy insan yg terbaik unt seumur hidup sy.. alhamdulillah.. sy tak pedulikan duit awk, sy tak peduli pun sape awk.. yg sy tahu, sy dah taknak apa² lagi selain awk.. sy mahu awk jadi penghibur sy, pembimbing sy, sampai lah satu saat sy takkan nmpk lagi muka awk.. (yg comel dan penuh cahaya keimanan itu. >.<) sy takkan sia-siakan apa yg sy dapat hari ini.. even awk selalu ckp sy tingtong dan sebagainya, sy tak peduli.. asalkan awk tahu, ape perasaan sy terhadap awk.. sy tak pernah rase mcm ni.. sy tak pernah mengimpikan unt sampai sejauh ini.. tapi sy redha, sy pasrah dgn perasaan sy.. sy ingin bersama awk.. dan selagi awk perlukan sy dlm hidup awk, sy akan ada.. insyaallah.. i am not sure, what actually things that i might could give to you.. i have nothing.. nothing.. but if you trust me, i have much love for you.. that's all that i have for you.. pleasee, promise me.. we will live together forever, we will respect each other, we will be loving forever. hmm? if you ask me, i would say 'yes, i will and i promise.. selain family sy, sy hanya ada awak.. 8) sy mahu hidup yg bahagia bersama awk, sy mahukan keluarga yg besar bersama awk, dan sy yakin.. awk takkan mensia-siakan sy.. 8)
leng, I love you.. I swear..
pasni takmo kate sy tingtong lagi naa.. 8(