gegegegege..
in one part, aku rasa excited sangat nak kawen.. sbb aku dah tak larat nak berjauhan dengan dia.. tensen.. aku ni berdarah muda.. (asek ulang tu je bape kali dah huhh)
in one part pulak aku takut.. sebab melihatkan keadaan umah aku yg berserabai ni mmg aku stress.. hari² stress.. bila aku moody sume org aku nak marah.. aku pon tak suka mcm tu.. adoi.. berdosa tahu marah org tua.. tp nak wat camne.. mereka harus faham.. situasi di mana kita letih tgk sesuatu yg kita wat tak dihargai.. isk, malas aku nak ulas lebih lanjut.. sungguh, sedih hati ini.. T_T
aku takut tak sempat siap hantaran.. tp itu mcm kacang je bagi aku.. hahaha.. lebih menakutkan lagi pasal si Appit ni.. kenapalah kedekut bangat deh dia.. aku ingatkan aksesori dia tu bermaksud satu set sume la termasuk tudung, kasut.. ni nak sewa tudung tambah duit, nak sewa kasut tambah duit.. jangan sampai aku hilang sabar pi sound dia depan² kang.. aa..
pehtu takut lagi.. ade benda² penting yg aku tak beli² lagi.. lupa plak aku.. kalau nak mekap nanti better pakai kemeja supaya senang nak salin baju nanti.. aku lupe plak nak bawak balik kemeja aku, skng kat PJ.. nak suh laleng bawak kang dia robek² bag tu kang abes benda lain lak yg dia nampak.. haha.. maka terpaksalah aku beli kemeja sepasang.. pehtu kena beli heels nikah satu.. sbb Appit kedekut nak bg kasut dia, tepaksalah beli.. T_T dah tu dia suh aku pakai je heels hitam yg aku duk bese pakai tu.. ade ke patut?? punye la tanak bg aku pinjam kasut dia.. ni lagi la sedih.. huhuh.. lagi sedih bila pelamin aku biasa² saja.. tapi takpa, niat aku cuma nak bagi lepas je.. yg lain² aku malas amik pusing sgt.. lantaklah tak lawa pun, aku peduli apa.. peh sanding aku nak kuaq dr dewan tu sat wat outdoor.. wah, mcm best..
erm, aku kena wat benda² di bawah ni je lagi, je ok.. je tu mcm sikit tapi sebenarnya hatiku saja yg menanggung keBANYAKkan dia.. huh! okei, cekidaut!
-kemas umah
-amik katil mama (jimat², maleh nk beli katil² bagai, pehni bukan aku duk sini pun, balik raye nanti tido atas tilam je sayang ye?)
-wat hantaran (secara random nye, tinggal lagi 3-4 gitu je, yg laen makanan, bleh sumbat aje!)
-nanti nak susun² doorgift
-cari alternatif lain unt tudung belah laki (grey)
-heels nikah
-nak beli jeans satu!
-nak kemeja satu!
-plastic unt wrap balik bodyshop laleng, dah terobek sikits. hehe!
-ribbon dark yellow/cream/gold
-plastik A4 unt saluti directions sign
-plastik² unt bakal² muruku dan sebagainya
-sweets unt para kanak²
-doorgift sikit lagi unt kaum lelaki
eh, sebenarnya aku akan lebih excited lagi nak kawen kalau umah aku clear, tinggal keje² kecik je nak di buat.. pehtu lebih excited bila kezen² aku ramai yg nak dtg.. eish, Allah saja yg tahu betapa gembira dan seronoknye aku.. dah lame tak rase mcm ni.. biase raya je kami berhimpun ramai².. tapi tu pun dah lebih dr 5-6 tahun kami tak beraya di kampung.. sesungguhnya sejak tu mmg aku tak penah lagi rase nikmatnya raya.. jadi jangan tanya aku raya mcm mana, yadda yadda.. aku mencik!
tapi harap² peh kawen ni best la raye aku.. huu.. i love you laleng..
erk, sudah jam 4.10 pagi.. pagi kang nak bangun subuh, pehtu nak iron baju raye.. pehtu nak beraya kat umah sedara.. inilah cara kami menselamatkan diri dr mengemas umah.. sumpah, umah sgt semak sampai nak ajak org masuk pun macam segan².. macam je la.. hmm..
selamat hari raya aidiladha yg terakhir buatku.. pehni aku akan beraya dgn husband tersayang.. hmm..
moga Allah makbulkan doa aku.. aku nak yg baik² saja unt kami.. lepas ni, dia lah segala-galanya bagi aku.. jangan sapa² mimpi nak rampas dia.. aku plenkik satgi huh!
erm, ok. bye.
eh, tadi dia cakap 'i love you yang'..
tataw la dia terpaksa ke apa.. tp persetankan! aku percaya.. aku pun sayang dia.. 8)
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment