aku sedih.
sedih nak balik Petaling Jaya petang ni, even ada yg tersayang menanti kat sana, sbb kat sini pon lagi2 tersayang.
sedih sbb esok dah nak keje, dan kena mengadap org2 tak paham masalah org dan quite selfish (bg aku) none-tolerate dan sebagainya. nyampah aku!
sedih sbb pasni puase sorang2, how sad!
sedih sbb kang sampai sane malam, aku tak sempat dah nak dating2 dgn abe, rindu dia kot!
haish, camne entah. dua2 sayang. family sayang tunang pun sayang, kalau buley nak bersama dgn dua2 sekali (mcm tamak) sbb tak sanggup nak hadapi saat2 perpisahan. kalau lah dlm hidup buley dapat semua yg kita nak, alangkah heaven-nya!
kadang2 aku je yg terasa sedih lebih2 tp org yg aku nak tinggal tu sedih biasa2 ja. ni pon masalah jugak sbb aku over-sensitive. hep, bukan over sensitive, tapi manja. hep hep! lagi lah bukan!!
manja yg mmg manja baek punya ok, bukan yg spesis gedik tu. ayohhh! sedihnye. this week maybe tunang balik kuala pilah, and tinggal aku terkontang kanting bukak puasa sorang2. sedih lagiiii. T__T
arghhhhh!!!! Ya Tuhan, selamatkanlah aku, jauhi kami dari malapetaka, berikanlah aku kekuatan dan ketabahan hati unt berhadapan dgn manusia2 berbagai pe'el ni, kau kuatkanlah hati dan semangatku unt meneruskan kehidupan kat dunia ni Ya Allah, Kau permudahkanlah urusan majlis ku nanti, Kau tetapkanlah jodoh, iman, cinte dan hati kami. Aminnnnn. T__T
eh, hari tu aku ade post something kat wall FB, post biasa je, mcm merayu pada Tuhan moga dberi kekuatan, tapi ada hamba Allah ni yg tak puas hati sbb .. (rahsia) kecoh2 lak kate aku mengeluh dgn dugaan yg ciput ni.. dia yg tak tahu pape, tak bg salam, serang tak pakai helmet, tetiba naik hangin sbb tunang ku back up aku.. semua komen dia mcm semak je la lam FB aku, and last2 smlm mendapat berita dia meremove aku dr friendlist.. tak kesah pun sbb bukan aku yg add org, aku add org baik2 je.. (hahahaah) takpela dia remove, tp dia post kat wall dia, sapa2 yg kaki bodek, kaki report dan kaki pengampu, angkat tangan dia nk kick dr friendslist.. (mcm hampeh!) padahal aku tade pon ngadu ke hapa kat tunang aku.. tunang aku takde plak dia remove.. aku yg takde dosa ni (eceh) lak yg di-removenye.. ke dia jeles ex dia back up aku? cett! (Ya Allah, bersihkanlah hati hambaMu ini, adei) hep hep hep, pehni pose, jangan kutuk2 org dah ye.. ngeee~
dadaa.. nak masak, makan, mayang dan berkemas2.. sobsob..
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment