sedih nak memberitahu, tapi rasanya FV maniacs yg selama ni duk kejar dari belakang tanpa jemu mesti berasa gumbira dgn pemberitahuan ini. i think i wanna quit playing FV game. game tu bukan saja wat aku gila, malah aku mcm membuat perkara sia-sia. nyampah aku. dahla nak on pun susah, tgh syok2 tanam padam lak lappy. sedih. sebulan lebih dh kot tak maen. entah2 dari no. 2 aku dh jadik no. 5 6 7 8 dah apa. (yg no. 1 tu aku maen 24 jam pun belum tentu buley celen dia. dia guna farmboat kot. maen tipu! haish!) lagipun ini petanda baik. aku mungkin dah berubah skng, tak suka nak buat benda yg tiada masa depan. menulis blog perkara yg bermasa depan ke tak ehh? hahahaha. kalau tak quit skng, mungkin penyakit ni akan menular sampai kawen. nanti mane nak layan suami lagi (eceh!), anak2 (eceh2!), family mertua lagi (eceh3!). tangan ada dua ja. satgi ma mertua tgk ape la mennatu aku buat tu. tunjuk2 tikus tu pi mana tataw. buley juai ka buah2 suma tu? dpt duit ka? (tapi BUKAN dl loghat utaqa naa) hahahha. bermonolog sendiri nampaknya aku. nak taknak i must quit. nanti tak jadi keje aku. pasni komitmen bukan unt aku saja, tp untuk suami (bakal), mertua (bakal juga) dan umahtangga (pun bakal juga). tak sempat dh kot aku nk bertanaman. adui, tp dlm hati sedih kot. berpenat lelah aku pulun, last2 quit gitu je. sobsob.
laleng, i berkorban untuk u ni, jangan sia-siakan i taww. hahaha. (kalau dia berjaya detect aku & membaca statement ni abeh aku kena ngejek, haish!)
ok lah, just wanna say gudluck untuk pemaen2 FV. selamat berjuang ok!
haa, appit. maleh nk gi ah. hujan arini. aku bangun pun lewat, tapi kalau pas zuhur aku berasa segar dan tiada hujan akan ku serbu butik itu. erk, terasa mual. tak penah2 makan telur separuh masak, pagi ni telah mensental 2 bijik sekaligus. yeww! takmaw dah. have a nice day sume.
aa, satu lagi. selamat pengantin baru buat kawan aku Rozilah Yunos. maaf tak dapat dtg sbb erm, ade lah. tapi aku mendoakan semoga hang & bakal suami bahagia sampai akhir hayat. aminnn.
selamat pengantin baru jugak buat blogger, kak yanie. :))
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment