malu gile. dah 4 tahun duduk sini aku bley pi msg oner butik nih tanye dah mula bukak kedai ke belum. dah setahun kot dia bukak. pehni tataw camna nk tutup muka neh pi jumpa dia. hahaha. dlm phone dengar mcm friendly je dorang nih, macam best. isnin ni nak pi survey kedai nih pulak. owner dia cakap, kalau majlis bulan 12, skng mmg dah molek sgt untuk pi survey2, dan untuk hasil terbaik. jangan harga dia pun baikkk dah. tapi kalau tak pilih dia, aku mmg dah ada yg berkenan dlm hati. satu lane dgn kedai tu jugak. biaq pi dorang berebut2 nak dapatkan aku. eceh! tapi dah pesan awal2 kat owner Appit neh, aku nak survey je dulu. taknak booking2 lagi. harap nanti dia takde gesa2 aku suh pilih dia. kalau dia wat gitu kompem aku tak dapat menolak lalu berkata YA sedangkan bajet ku mungkin tak kena dgn dia. kedai dia mcm ermm.. mcm vogue je. sore pun mcm.. emm.. NYAH! hahahah. abehlaa. muka ku disentuh2 nanti oleh yg bukan muhrim. huwarghhhh. tengoklah mcm mane. kalau rajin aku pi la isnin ni, kalau tak pi mesti dia call tanya 'bila nak datang ni leen?' hahahaha. desperate gila la aih. ;p
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment