mengapa lambat sungguh sebulan ini berakhir? kenapa masih lama harus aku tunggu nih? tak sanggup lagi la haih. sejak dua menjak ni pulak dia buat aku senyum simpul sampai telinga. buat aku malu2 sendiri, buat aku tersuka-suka sendiri. rendunye saat mula2 kenal dulu. rendu mase dating, even baru beberapa kali. rendu nak tgk dia makan. rendu dgn ketawa dia, senyum dia. rendu dgn jenaka-jenaka dia. rendu dgn layanan dia. uwahhh, dekatkanlah penang dan selangor. pelissssss!
lebih memilukan bila ada yg saiko. asek tanye bile mau kawen, bile mau kawen. pastu kwn2 mcm ikan lumba-lumba lak berlumba-lumba nak kawen. bulan 5 saja ada la dua tiga org, bulan 6 ada dua org, dan bulan 7 ada la sorang dua. haiyaa, itu lagi saiko. bertambah-tambah saiko lagi bila tgk status update dorang. sang suami memuji-muji isteri, aku sayang padamulah, cinta padamulah, rendu nak pi honeymoon lagilah, nak melihat senyumanmu lagilah, macam-macam lagi lah.
uwahhh, cepatlah datang wahai giliranku. aku rendu jua pada sang suamiku.
uhuk2.
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment