Click Once & I'll Click Yours Back!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 25, 2010

Appit Gallery III.

alhamdulillah. dah book them for the nikah & sanding time. nasib la dia sporting dan percayakan aku. aku tayah bayar deposit lagi pun, dah bley book. great! tapi can't take them for granted la, hujung bulan ni akan ku bayar. jadi nanti akan dapat la white nikah outfit, semi-gold sanding outfit, make-up (2 times), simple pelamin and meja makan beradab, and OP. ok lah tu. tayah pikir banyak dah. muahahaha. pasni settle down the doorgifts' stuff lak. yang itu 2-3 bulan before kawen pun sempat. sementara nak mula tu, aku ade 2-3 kenduri yg perlu aku hadir, dan perlu aku cedok2 idea dorang nanti. tu laa, sape suh kawen dulu dr aku. haa. adeila. masih rasa mcm byk benda nak kena buat dan nak kena beli. tapi syukur, semua masih under budget. erm, Ya Allah. please make everything easier for me. aminnnn.


eh, normal ke aa? makin ber mood nak kawen & makin byk mensurvey barangan kawen, makin rendu dan sayang jadiknye. normal ke? ke aku je terlebih gedik? huhuh. lantaklah. aku suke dgn perasaan mcm ni. lepas kawen maybe takkan sama lagi dah. pas kawen akan terindu-rindu saat sebelum kawen, dan terindu-rindu saat2 berjauhan, saat2 perpisahan, sume saat2 manis lah. tapi sume tu haruslah dianggap satu nikmat, yg bukan selalu dan bukan dgn semua orang kita akan rasainya, laluinya. cewahhh! heh, mudah-mudahan segalanya dipermudahkan. aminnn lagi.  =)

0 bebelan: