aku excited tgk org2 nak kawen. tp dalam mase yg same aku taknak mase bergerak. aku takut weh. mcm byk sgt benda nak kena buat. hmm. sedih pun ada. lately sedih, tension, fed-up, takut, nervous, gelabah sume dtg tibe2. sempat ke aa? kalau buat sume dlm 6 bulan, termasuk uruskan borang2 yg perlu? and satu lagi. aku teringin ayah aku yg nikahkan aku nanti. mcm syahdu je. adei. byk benda nk kena pikir neh. aritu jalan2 dgn laleng. tgk barang2 unt bilik pengantin. mcm best je. hakhak. gedik gila. takpe. slow2. gamak mcm susah aku suh je wedding planner yg setelkan sume bab pelamin, bilik pengantin, khemah sume. aku pikir bab lain. barang2 bilik tido, doorgifts, baju2 & barang2 nak guna after married, baju tido (mcm harus saja, pi mane pun makcik2 sebok suh beli baju tido. sape yg nak kawen neh??), pehtu barang hantaran. aku nak prepare barang 5-7 barang je. aku tak berminant nak soping sakan. kalau beli perfume mcm tak berbaloi. lame2 abeh gitu jugak. takda kenangan dah. nk cari something yg valueable at reasonable price. haa, apekah? jenuh nak mencari. plan2 nak cari dgn laleng je. beli sume barang hantaran kat sane, then pihak dia yg gubahkan. nanti nikah pihak dorang yg akan angkut bwk mai penang. aku tayah pikir dah camne nk menggubah2. dulu kemaen semangat aku nk menggubah, tp bile mcm dah gelabah ni aku takda mood nak menggubah, kalau buley semua nak org lain tolong buat and nak yg instant ting! ada depan mata. dahsyat. aku buley jadi semalas2 panda bila gelabah. hmm. ni belum nikah & sanding dlm hari yg same. mesti lagi kalut aku dibuatnya. mcm 96% hampir berjaya memujuk ayah & mama nak buat nikah malam. aku nak. sbb mcm ada sentimental value je. mesti mcm sejuk2 pehtu syahdu2. pehh. kalau buat siang aku suke gelabah. pehtu cair mekap aku. huu. nanti nak tanye ayah ape nak kena buat dulu. borang nak amik kat mane dan sebagainye. sbb berkemungkinan besar aku akan bekerja kat subang, insayaallah. huu. arghh, nanti update laen. makan sat!
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






0 bebelan:
Post a Comment