syukurrrrrr alhamdulillah. kerana masih hidup sampai hari ini. syukur sangat. rase mcm complete sgt hidup ni dgn kawan2, keluarga yg tersayang dan kekaseh hati yg tersayang-sayang. nanti kita kawen ye syg? huhuh. ni adalah birthday aku yg terakhir before jadi bini orang. pasni sambut birthday sebagai bini dan mungkin ibu. pehh.. pasti sgt berbeza. semalam fiance telah membelanja aku menonton wayang. ahad lepas pun dah pi menonton dah. midnight lagi tu. haha. rosak anak mama sorang ni ye? takpe, bukan dgn laki2 yg belum tentu akan jadik laki kite, but dgn laki2 yg mmg kite nak jadikan laki kite. arghh! persetankan kate org. bukan ade wat pape pun. tgk movie je. huhh! malam ini akan dinner same2 dgn fiance. nak makan kfc. huhuhu! hanya kita berdua ye leng. pehtu esok akan mengambil sijil kursus kawen yg telah siap. pehtu nak pi beli tiket bas unt hari ahad. nak balik penang dah. ahad ni siap aa. mesti aku demam. kompem punye lah. haish! erm. sempena birthday aku ni. aku mengherapkan yg baik2 saja dalam hidup aku lepas ni. semoga aku lebih terbuka mengenali insan yg tersayang sorang ni. semoga aku lebih bersedia menjadi insan yg lebih baik, dan akan tetap menjadi diri aku yg sekarang ini sampai bila2. semoga aku dapat bahagiakan dia dan akan bahagia dgn dia sampai akhir hayat kami. semoga satu hari nanti dapat aku membalas jasa mama dgn ayah yg mungkin takkan terbalas sepanjang hidup aku. aku akan cuba. semoga cinta dia hanya untuk aku, dan cinta aku hanya untuk dia. semoga aku dipanjangkan umur supaya aku dt berkhidmat untuk ibubapa ku, untuk suamiku dan keluarga suamiku. semoga aku dimurahkan rezeki untuk membina hidup yg lebih bermakna di kemudian hari. takda apa yg aku minta, bukan harta benda. cuma masa yg panjang untuk bersama yg tersayang. amin, amin ya rabbal a'lamin.
untuk dia. saya sayanggggkan awak. sepenuh hati saya. seikhlas jiwa saya. apa saja yg saya buat selepas ni, hanya untuk awak. terima kasih kerana sudi menerima saya. :)
Kulit Berminyak Pun Wajib Pakai Pelembap
8 years ago






1 bebelan:
thank you taufik.
sbb sudi drop by kat sini.
yep. ni yg last before kawen.
sobsob. semoga pehni menjadi lebih matang dlm hidup. :)) aminn. tq again.
Post a Comment